Nå, men til præsentationerne...
Her har I Sir Tobys Milton, en dejlig creme/hvid alpaca han på snart 2 år. Han har lavet mange unger, og er efter sigende effektiv med hunnerne, selvom han er sød over for dem. Jeg må sige at da Ikana kom i brunst, var der kun et par piv at høre om natten, men om morgenen var der ingen tvivl om at arbejdet var gjort - der var endda prop i...
Milton har et skønt temperament, rolig men nysgerrig. Pelsen ser kedelig ud i øjeblikket, formentlig fordi han har gået i avl så længe. Håber den kommer igen. Han har været god tidligere, og har lavet mange fine unger.

Det her i Sir Tobys New Kid in Town, herhjemme kaldet Kiddie. Sort skimmel peruaner. Jeg er faldet pladask for hendes fantastiske farvefordeling, den helt klare og rene sort og hvide, og så har hun lækker tyk pels. Temperamentet må vi arbejde på - hun er stadig en frygtsom en.

Den sidste der skal være en del af trioen, er Sir Tobys Ikana, som jeg har haft siden hun var en unge. Hun er snart 2 år og har tidligere fået kuld med en CH-teddy (hvor jeg fik min fantastiske Micro fra). Forhåbentlig ramte Milton plet i første forsøg og der kommer unger sidst i august.

... og CH-teddyerne? Tjah, de kommer til at gå her som kæledyr, de to tøser jeg har. Særligt Vivi har en høj stjerne her, selvom vi kæmper en hel del med vægten (intet af det jeg har forsøgt har fået hende til at tabe sig). Men hvem kan da stå for det her fjæs?