Er blevet brændt af og har en han alene fra kl. 17.

Spørgsmål og svar om pasning af marsvin.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Luna

Er blevet brændt af og har en han alene fra kl. 17.

Indlæg af Luna »

Hvis i var mig hvad ville i så gøre:

Situationen er som følger: jeg har Toddy hvis kastration er gået i vasken. Eller dvs. dyrlægen er 99.9 sikker på at han IKKE kan lave unger, men 0,1 procent er bare ikke nok når min ældste hun er 5 år og 2 af de andre er for gamle. Den eneste hun jeg har der er i en alder hvor hun evt. kan bære unger er hans kuldsøster.

Dette er jo ikke optimalt.

Jeg smider så et indlæg her og på IKKE tilladt og får en henvendelse på GG. Der er en 22 årig som godt vil lægge hun til at se om han kan eller ej. Hun vil gerne passe ham hos hende og hun har 10 års erfaring, hun har 22 kæledyrsmarsvin. De 12 er rescuedyr. Hun bor i samme by som mig og det lyder jo godt. Har tilbudt betaling - dette afslår hun.Hun skal have ham i 3 mdr. Først forslår jeg en dag at aflevere ham og hun siger der kan hun så ikke men jeg kan da aflevere til hendes roommate. Dette afviser jeg da jeg jo gerne vil møde HENDE (det er ligesom hende der skal passe ham for mig.). Ok. så forslår jeg i dag, det siger hun ja til. Så jeg aftaler med Malene at hun får Prop ind i dag for så er der ikke nogen der kommer til at stå alene. Hun skal så på noget kursus i vores by, men får aftalt (tror jeg) at hun lige tager hjem og tager imod ham. Men nej hun troede så jeg ville aflevere ham oppe i byen på det her kursus hvor han så skulle sidde i en transportkasse til kl.22.
øh nej.. aint gonna happen!

nu har jeg så en han som måske /måske ikke er steril, han kommer til at gå alene fra 16.30 (eller nej, han får en hun ned med tremmer imellem.) og min mavefornemmelse med hende den anden er ikke super længere..

Hvad ville i gøre i mine sko??? HJÆLP! :-| :cry:

Luna

Re: Er blevet brændt af og har en han alene fra kl. 17.

Indlæg af Luna »

havde redigeret det, men den vil ikke acceptere redigeringen. Er ked af indlægget er så rodet, men er ret ked af det lige nu.

Brugeravatar
Ups
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Geografisk sted: Viborg Kommune
Kontakt:

Re: Er blevet brændt af og har en han alene fra kl. 17.

Indlæg af Ups »

Lad ham gå alene - det tager han ikke skade af for en kort periode og brug tiden på at finde et godt og stabilt sted til ham.
Sagde Nanna
Mutternes ærbødige slave

Besvar