skabsbure + to gode ideer..

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Mutti
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Indlæg: 1064
Tilmeldt: fre 22. jun 2007 17:14
Geografisk sted: Haderslev
Kontakt:

skabsbure + to gode ideer..

Indlæg af Mutti »

Mine to skabsbure....
Billede
og jeg fandt på at give dem svævehylder... de kan bruges til hule og udkigspost...
Billede
og min mand fandt på disse holdere til vandflaskerne, billige plastikkrus med et hul. Vupti..
Billede
Jeg er superglad for det hele :D Ved siden har jeg så to tremmebure også, til hannerne..
Billede
Med muttehilsner fra Rita

mia-muller

Indlæg af mia-muller »

Flotte skabsbure du har bygget :wink:
Og gode id├â┬®er! Jeg ledte faktisk efter en id├â┬® til at sætte drikkeflasken op i mit nybyggede bur...
Tak for inspiration :D

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

De er rigtigt flot det du der har fået lavet, smart med svævehylderne og fin id├â┬® til drikkeflaskerne :D

Ja jeg ledte efter nogle trådkurve idag, det så jeg inde hos klumpen, det var også smart, så havde man både flaskeholder og høhæk i et, desværre fandt jeg dem ikke idag. Så jeg kigger videre :(

Lemut

Indlæg af Lemut »

Smarte tips - altid skønt med nye ideer og hvor ser skabsburene hyggelige ud :wink:

Danmakine

Indlæg af Danmakine »

Trådkurve - så er det BYGEL fra IKEA. Billige og holder helt OK. Findes i mange forskellige str. - ligger ved køkkentingene.

/Lene

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

Danmakine skrev:Trådkurve - så er det BYGEL fra IKEA. Billige og holder helt OK. Findes i mange forskellige str. - ligger ved køkkentingene.

/Lene
Tak det vil jeg huske til jeg kommer derud igen :D

:shock: Hvorfor pokker sendte de mig så i badafdelingen :tosse

Besvar