Sovepose..

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

piaH

soveposer mm

Indlæg af piaH »

Hej derude...
Er der ikke en eller flere der kan hjælpe mig med hvilke mål de dejlige hjemme lavede soveposer bliver lavet i, og samtidig hjælpe mig med at finde ud af hvor jeg kan købe hængekøjer til mine kære marsvin samt de små telte.

Anonymous

Re: soveposer mm

Indlæg af Anonymous »

piaH skrev:Hej derude...
Er der ikke en eller flere der kan hjælpe mig med hvilke mål de dejlige hjemme lavede soveposer bliver lavet i, og samtidig hjælpe mig med at finde ud af hvor jeg kan købe hængekøjer til mine kære marsvin samt de små telte.
Ja det vil jeg faktisk også gerne vide :D

Websol

Re: soveposer mm

Indlæg af Websol »

Lundens skrev:
piaH skrev:Hej derude...
Er der ikke en eller flere der kan hjælpe mig med hvilke mål de dejlige hjemme lavede soveposer bliver lavet i, og samtidig hjælpe mig med at finde ud af hvor jeg kan købe hængekøjer til mine kære marsvin samt de små telte.
Ja det vil jeg faktisk også gerne vide :D
Jammen har oplyst dette i anden tråd, her kommer den igen..

Her er linket til mine nye hængekøjer de koster 45 kr pr stykket.. og kan bestilles så de kommer med posten...

http://www.avifauna.dk/product_info.php ... ts_id=6716

De er nemme ar rengøre..

Mutti
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Indlæg: 1064
Tilmeldt: fre 22. jun 2007 17:14
Geografisk sted: Haderslev
Kontakt:

Indlæg af Mutti »

Hængekøjer og små telte kan vist købes hos alle større dyrehandlere :)
Billede
Med muttehilsner fra Rita

Websol

Og soveposer..

Indlæg af Websol »

Fra Albers opdræt her er link..
http://www.albers-opdraet.webbyen.dk/

Under andre ting til salg

Her Rosa som Posebaby... :7.himmel
Billede

Websol

I Zoocity i kbh..

Indlæg af Websol »

Mutti skrev:Hængekøjer og små telte kan vist købes hos alle større dyrehandlere :)
Websol skriver..
I Zoocity i København kostede en hængekøje omkring 100 kr, og var ikke lige så lægger..

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

Jeg handler kun meget lidt i Zoocity, de er alt for dyre, i forhold til andre, men ok det er hyggeligt at gå rundt der :D

millemor

Indlæg af millemor »

Billede
De to soveposer jeg har syet, er 70cm lang, 35cm bred, når jeg så putter den ene ende ind i posen, er den ca. 33cm lang som færdig, håber I forstår hvad jeg mener. :)

Websol

Ja ikke

Indlæg af Websol »

Lundens skrev:Jeg handler kun meget lidt i Zoocity, de er alt for dyre, i forhold til andre, men ok det er hyggeligt at gå rundt der :D
Websol skriver..

Ja ikke.. men der er ting jeg har købt der ude før jeg lærte dette forum at kende, faktisk alt dengang.

Hurra for Maxø m.m ik

Websol

Kært syn..

Indlæg af Websol »

millemor skrev:Billede
De to soveposer jeg har syet, er 70cm lang, 35cm bred, når jeg så putter den ene ende ind i posen, er den ca. 33cm lang som færdig, håber I forstår hvad jeg mener. :)
Sikken dejlig lille fyr du har her.. hvor er det et kært syn.. :D

Anonymous

Re: Ja ikke

Indlæg af Anonymous »

Websol skrev:
Lundens skrev:Jeg handler kun meget lidt i Zoocity, de er alt for dyre, i forhold til andre, men ok det er hyggeligt at gå rundt der :D
Websol skriver..

Ja ikke.. men der er ting jeg har købt der ude før jeg lærte dette forum at kende, faktisk alt dengang.

Hurra for Maxø m.m ik
Sidst jeg var i Zoocity var for at købe en stander til min ara, og så en speciel siddepind der sliber hendes klør og næb, (impulskøb) hun er først begyndt og vil sidde på den nu :roll: det var i Februar eller Marts måned :D

Websol

Ok..

Indlæg af Websol »

Det er sikkert rigtigt godt til din store fugl må jeg tro.. mener de har et par der går frit rundt løse der ude, Ara altså i Zoocity i Rødovre..

Anonymous

Re: Ok..

Indlæg af Anonymous »

Websol skrev:Det er sikkert rigtigt godt til din store fugl må jeg tro.. mener de har et par der går frit rundt løse der ude, Ara altså i Zoocity i Rødovre..
Jep det har de, en Blå/orangebrystet som min og en Lyserød ara mener jeg det er også :D Sådan holder jeg nu også min,omend min lejlighed er lidt mindre end Zoocity, det var derfor jeg skulle bruge en stander, :lol: ja ikke fordi lejligheden er mindre altså :lol:

Websol

Re: Ok..

Indlæg af Websol »

Lundens skrev:
Websol skrev:Det er sikkert rigtigt godt til din store fugl må jeg tro.. mener de har et par der går frit rundt løse der ude, Ara altså i Zoocity i Rødovre..
Jep det har de, en Blå/orangebrystet som min og en Lyserød ara mener jeg det er også :D Sådan holder jeg nu også min,omend min lejlighed er lidt mindre end Zoocity, det var derfor jeg skulle bruge en stander, :lol: ja ikke fordi lejligheden er mindre altså :lol:
Imponerende må jeg sige det ser ud til at der er mega meget personlig hed i sådan en fugl... :D

Anonymous

Re: Ok..

Indlæg af Anonymous »

Websol skrev:
Lundens skrev:
Websol skrev:Det er sikkert rigtigt godt til din store fugl må jeg tro.. mener de har et par der går frit rundt løse der ude, Ara altså i Zoocity i Rødovre..
Jep det har de, en Blå/orangebrystet som min og en Lyserød ara mener jeg det er også :D Sådan holder jeg nu også min,omend min lejlighed er lidt mindre end Zoocity, det var derfor jeg skulle bruge en stander, :lol: ja ikke fordi lejligheden er mindre altså :lol:
Imponerende må jeg sige det ser ud til at der er mega meget personlig hed i sådan en fugl... :D
Der er rigtigt meget :D

Besvar