hvor langt er jeres bedrollers?

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

Rikke H

Indlæg af Rikke H »

hamsterhygge skrev:
Anna skrev:Ved godt det er en halvgammel tråd, men hvor høje er de Pax plastic skuffer fra Ikea? Det vil kataloget nemlig ikke oplyse mig om.
18 cm.
Fra gulv til top, eller bunden til top? (går ud af der går lidt fra i den sidste)

Anna

Indlæg af Anna »

Rikke H skrev:
hamsterhygge skrev:
Anna skrev:Ved godt det er en halvgammel tråd, men hvor høje er de Pax plastic skuffer fra Ikea? Det vil kataloget nemlig ikke oplyse mig om.
18 cm.
Fra gulv til top, eller bunden til top? (går ud af der går lidt fra i den sidste)
Det var bare selve skuffens mål jeg var ude efter, så de er altså 100 x 58 x 18 cm.

Hamsterhygge: tak for svar:)

Skal jo lige overveje om mine grise er artige nok til at kunne gå i dem uden at der er låger for.

Rollo

Indlæg af Rollo »

Jeg har et paxskab med 6 skuffer, - 5 til grise og en til opbevaring.

De går i dem uden problemer, ingen overvejer at lege faldskærmsudspring (uden faldskærm) her hos mig ihvertfald :)

Anna

Indlæg af Anna »

Krogens skrev:Jeg har et paxskab med 6 skuffer, - 5 til grise og en til opbevaring.

De går i dem uden problemer, ingen overvejer at lege faldskærmsudspring (uden faldskærm) her hos mig ihvertfald :)
Jeg har besluttet at der skal være låger på, for er ret overbevist om at de for eventyrlystne til at blive i buret, hvis det ikke er idiotsikret :lol:

Besvar