Paprør ??

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Minuet

Paprør ??

Indlæg af Minuet »

Nu har jeg set flere steder, at mutteejere giver deres mutter sådan nogle paprør fra feks. køkkenrulle og toiletpapir at lege med i buret.
Mine tanker går på om det ikke er pisseusundt for dem at spise det pap?? Noget af det er jo genbrugspap, - har deres mave godt af det???

Og er der noget man skal være obs på når man giver dem sådan et? (er der begrænsning på hvor meget de kan tåle dem?). Jeg er godt klar over, at man skal passe på hvis man har unger, som kan sidde fast.

:?:

KH
Mette

von_fancy

Indlæg af von_fancy »

De tager ikke skade af det i hvert fald.. Vi har meget længe brugt paprør til mutterne, f.eks. dem man får tobak i med en "metal" bund.. Når røret er tomt, skal bunden bare trykkes ud og vupti så har man et stort paprør .... Og det tager de ikke skade af... :)

Minuet

Indlæg af Minuet »

von_fancy skrev:De tager ikke skade af det i hvert fald.. Vi har meget længe brugt paprør til mutterne, f.eks. dem man får tobak i med en "metal" bund.. Når røret er tomt, skal bunden bare trykkes ud og vupti så har man et stort paprør .... Og det tager de ikke skade af... :)
Hejsa!
tak for det! Jamen så vil jeg da til at give mine nogle at lege med / æde. Så må vi se hvad de siger til det.
Dem med tobak - hvad så med den "metal" kant der er foroven??? Skal den ikke også væk??

├âÔÇárgrer mig gul og blå - her i sommers kørte vi en maaassseee rør væk (nedløbsrør af de tykke), - som vi havde haft liggende i haven i knap 6 år!! Hvor dum har man lov at være :lol:

KH
Mette

von_fancy

Indlæg af von_fancy »

Metal kant? - der er ikke nogen for oven i dem vi bruger ;) men jeg ville nok klippe den af hvis der var, for de ikke skulle bide i den...

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Indlæg af Lina »

Synes altså heller ik at de kværner sådan et paprør, hehe.. men p.t. så går mine til Pixel, som synes de er herlige ;-)
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

Besvar