snacks til marsvinene - Skal prøves! :)

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Thea KM

snacks til marsvinene - Skal prøves! :)

Indlæg af Thea KM »

Jeg har ledt og ledt efter en god og nem opskrift, men da jeg så lige pludselig sidder foran computeren for at lede efter en opskrift, kommer jeg i tanke om at jeg selv kunne prøve og lave en opskrift.

Man skal selv lige tænke over hvor meget man skal bruge.
Denne opskrift er til 8 marsvin selvfølgelig ikke i samme størelse.


3 guleroder
1 ┬¢ skive brød
2 små rødbeder
1 hånd fuld knaste cornflakes

-Ovnen skal stå på 200 grader-

Fremgangsmåde.

riv først guleroderne på et rive jern, derefter de to små rødbeder, smul så brødet i og derefter corn flaksne, corn flaksne knases i hånd, rør godt i det.
Tænd for ovnen på 200 grader og lad den stå og blive varm imens du gør det klar.
Og derefter tag det ud på bordet og mas det sammen så det hænger sammen, når det er gjordt så form dem som du har lyst til, Jeg havde selv nogen stænger tilbage fra nogen andre snacks, så dem tog jeg nogen af og ellers kan du jo bare bruge nogen grene, men husk nu at marsvinene skal kunne tåle grenen, derefter HUSK at vask grenen for bagtierere og form ellers som du synes.
læg snacksenende på en bradepande og stil dem ind i ovnen og lad dem stå i 10 minutter på næsten den højeste rille. eller 20 minutter på den laveste eller midterste.


Mine marsvin elsker dem. så mund ikke også dit marsvin gør det :wink:

GOD FORNØJELSE. :)

Caroline'sSpeddy

Re: snacks til marsvinene - Skal prøves! :)

Indlæg af Caroline'sSpeddy »

Wooooow!
Dem må jeg bare prøve! :D

Besvar