Hvilke hjemmesider?

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Lille Ib

Hvilke hjemmesider?

Indlæg af Lille Ib »

Hey

Søger efter gode råd, og hvilke hjemmesider jeg evt kan købe fodre og mutter tilbehør til fornuftige priser??
:D

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Re: Hvilke hjemmesider?

Indlæg af Lina »

uha, gode råd er jo et vidt begreb - her må du hellere komme sådan lidt nærmere ind på hvad det, som du gerne vil vide noget om.

Den største hjemmeside er nok zooplus, og jeg mener at der er kommet en zooplus.dk
Det er godt nok et tysk firma, men man betaler VIRKELIG lav fragt, osse selv om man køber mange og tunge ting - hvis det var postdanmarks priser, så kunne det slet ikke betale sig. Tror fragten er noget med en 40-50 kr uanset hvor meget man køber.
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

Tiina

Re: Hvilke hjemmesider?

Indlæg af Tiina »

Lina skrev:uha, gode råd er jo et vidt begreb - her må du hellere komme sådan lidt nærmere ind på hvad det, som du gerne vil vide noget om.

Den største hjemmeside er nok zooplus, og jeg mener at der er kommet en zooplus.dk
Det er godt nok et tysk firma, men man betaler VIRKELIG lav fragt, osse selv om man køber mange og tunge ting - hvis det var postdanmarks priser, så kunne det slet ikke betale sig. Tror fragten er noget med en 40-50 kr uanset hvor meget man køber.
Vil så sige at fragten på den danske side er 29 kr når man køber for under 299kr og over der er der fri fragt :-)

LouiseE

Re: Hvilke hjemmesider?

Indlæg af LouiseE »

Ja, zooplus.dk har gode tilbud. jeg synes også at lux-shoppen.dk har nogen fine ting og gode råd.

Brugeravatar
Marsvin
Administrator
Administrator
Indlæg: 4891
Tilmeldt: man 19. jan 2004 12:58
Geografisk sted: Albertslund
Kontakt:

Re: Hvilke hjemmesider?

Indlæg af Marsvin »

Lille Ib skrev:Hey

Søger efter gode råd, og hvilke hjemmesider jeg evt kan købe fodre og mutter tilbehør til fornuftige priser??
:D
Gode råd? Hvad vil du vide? Bare spørg i de forskellige kategorier, så skal du nok få svar fra andre herinde. Det er jo ligesom det forum er lavet for :lol:
Venlig hilsen

Johnny Ramm - Tidligere @marsvin.dk opdræt af Abyssinier
Over-Gnaverhjernen ;-)
OverAdmin & Ejer af Forum.

http://mutterne.dk
admin@mutterne.dk

Alle mine Abyssinere er efter rene Sydamerikanske linier. Alle der er født her, er danske mutter ;-)
Billede

Dahl1

Re: Hvilke hjemmesider?

Indlæg af Dahl1 »

Der er stor forskel på priser, men jeg har lavet en aftale om mad osv... ved en lokal forhandler.

Besvar