hjælp til bur indretning og opbygning

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

Websol

Re: hjælp til bur indretning og opbygning

Indlæg af Websol »

Her er vi helt enig, kun en halv forside, ang. bund tænkte lidt over iden med køkkenskabe man så hængte på vægen.
Men gik så væk fra det igen på grund da at jeg ikke bryder mig ikke om det udsende jeg forestiller mig en åbning imellem sådan skabe ser ud.

Buret skal jo have en vis længte, lige nu har de 240 lang og 60 cm dyb..
Enligt et meget mutte venligt og underholdnende miljø , men meget rengørings krævende, og så ser man mest til dem når de ligger i hængekøjer eller lig..

Det er for at gøre det nemmer at gøre rent og mere dekrotivt. Og for bedre at de dem i buret
Og ikke mindst få min stue tilbage igen.. og ikke en stald
Billede

Websol

Re: hjælp til bur indretning og opbygning

Indlæg af Websol »

Har på fjernet af admin fået nogle henvisninger til Tyske hjemmesider her er lidt i den retning jeg gerne vil have.. mums..

Charlie

Re: hjælp til bur indretning og opbygning

Indlæg af Charlie »

Websol skrev:Har på fjernet af admin fået nogle henvisninger til Tyske hjemmesider her er lidt i den retning jeg gerne vil have.. mums..
Må vi ikke se? Det er vel kun det danske forumnavn som behøver censurreres væk? :(

Websol

Re: hjælp til bur indretning og opbygning

Indlæg af Websol »

Charlie skrev:
Websol skrev:Har på fjernet af admin fået nogle henvisninger til Tyske hjemmesider her er lidt i den retning jeg gerne vil have.. mums..
Må vi ikke se? Det er vel kun det danske forumnavn som behøver censurreres væk? :(
Her er linket til de bur typer jeg har forælsket mig i... men projektet er stoppet.. da der ikke er plads mangel i bure mere....
Men kan godt se for mig hvordan jeg vil have det i fremtiden...
http://www.marios-rollende-disco.de/sch ... /stall.htm

Farm-Holt
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Indlæg: 1527
Tilmeldt: tors 2. apr 2009 14:44
Geografisk sted: Vamdrup/Kolding
Kontakt:

Re: hjælp til bur indretning og opbygning

Indlæg af Farm-Holt »

Sikke nogle fine bure... Det er da gennemført
Maria -Bidt af en gnaver ;-)

www.farm-holt.dk

Websol

Re: hjælp til bur indretning og opbygning

Indlæg af Websol »

Farm-Holt skrev:Sikke nogle fine bure... Det er da gennemført
Bestemt, er helt væk i den.. men jeg får 2 nye mutter ind.. så skal lige se hvordan mine grupper fungere, i næste uge.. og så skal jeg igang igen på tegne brættet..
det er så inspirende ik..

Charlie

Re: hjælp til bur indretning og opbygning

Indlæg af Charlie »

Det ville passe lige ind i din stue! :D Kan se for mig hvordan Niko ville "trone" deri :lol:

Websol

Re: hjælp til bur indretning og opbygning

Indlæg af Websol »

Charlie skrev:Det ville passe lige ind i din stue! :D Kan se for mig hvordan Niko ville "trone" deri :lol:
:wink: Afsløre.. :lol: du fik da din lænestol.. og oven i købet guldtæppe.. så hvem mon der sidder der på tronen Anne mette :wink:

musi700

Re: hjælp til bur indretning og opbygning

Indlæg af musi700 »

Hva' med noget hyggeligt lys ??
Og måske en hængekøje eller to ?
En "Kur" De kunne putte i ?
Du kunne jo tage nogel billeder af mutterne og sætte dem i små fine papirs rammer i vilde farver og heænge dem op invedigt ? Det gir' os et lille hygge tamtam :D


Mille&Clara

Kode: Vælg alt

http://s811.photobucket.com/albums/zz38/musi700/?action=tageditalbum

Besvar