Indendørs løbegård - id├®?

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Silvia_og_Aviaja

Indendørs løbegård - id├®?

Indlæg af Silvia_og_Aviaja »

Jeg er lige flyttet hjemmefra og har i den anledning anskaffet mig to dejlige marsvine piger på ca. 3 måneder.
Jeg vil gerne de kan rende ude nogle timer om dagen, men ønsker ik have dem i hele lejligheden, da det bliver for farligt. Jeg har idag været på jagt efter en løbegård i hele Aalborg, men uden held.
Nogle der har kreative id├®er til hvordan jeg selv kan lave en god løbegård til de små? og måske id├®er til indhold i løbegården??.. :mozilla_smile:

Jeg venter spændt på gode id├®er.. :mozilla_laughing:

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Re: Indendørs løbegård - id├®?

Indlæg af Lina »

der er en herinde som købte.. åh ka ikke huske hvad det hedder... men sådan en laaaaaaaang række trædullere i ca samme højde som en løbegård... det er sådan noget som er beregnet til at lave blomsterbed af.

Ellers er der nogen der bruger børnebadebassiner... altså ik dem der skal pustes op.
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

Ines

Re: Indendørs løbegård - id├®?

Indlæg af Ines »

De der træduller hedder vist noget med "bedafgrænsning", og ellers er jeg sikker på, at også dyrhandlere i Aalborg har hamsterløbegårde (de plejer at være i alskens farver og måske 20-30 cm høje-

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Re: Indendørs løbegård - id├®?

Indlæg af Lina »

ja, hvis du kan finde hamsterløbegårdene, så køber du 2 og sætter sammen - det giver en fin løbegård.
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

Silvia_og_Aviaja

Re: Indendørs løbegård - id├®?

Indlæg af Silvia_og_Aviaja »

Tak for jeres svar (:

Jeg har faktisk sådan en hamsterløbegård, da jeg også har hamster. De to små piger har også været deri, dog forsøgte den ene at "hoppe over", så det tør jeg ik lige våge mig ud i igen :P

Ines

Re: Indendørs løbegård - id├®?

Indlæg af Ines »

Det skal du ikke være nervøs for. Bare gør det så spændende som muligt indenfor i løbegården. Jeg har aldrig oplevet, at mine hopper over. Kender ├®n, der har dem på et tæppe, og de bevæger sig aldrig ud over kanten.

Rollo

Re: Indendørs løbegård - id├®?

Indlæg af Rollo »

Der er mange gode muligheder jo! :-)

Men husk et godt underlag også, - et tislagen og de der grå hundetæpper er godt.

Og ellers har der været nogle gode billedtråde herinde med de ovenstående forslag! :)
- Som Ines siger, bare man laver løbegården spændende skal de nok blive der.

Tunneller, broer, små huse og den slags :-P

poppe

Re: Indendørs løbegård - id├®?

Indlæg af poppe »

Jeg er den der har lavet løbegården af blomsterbedhegnet. De kan købes i Silvan.
Billede
Uden hundetæppe

Billede
Billede
Med hundetæppe. Det skal der helt klart til, ellers bliver de helt gennemblødt på maven af tis...

Besvar