Fornyelse

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Ines

Fornyelse

Indlæg af Ines »

Min mand Torben fik rullet ærmerne op og lavede nogle forbedringer på pigeburet

Disse bure er oprindelig bygget til kaniner og derfor ret høje. Jeg har længe gået og fablet om en hylde for at udnytte pladsen. Som det kan ses på de nederste bure, er der lavet et vindue, sådan at de låger, der engang har siddet der, ikke blev for bredde. Lågerne er for længst fjernet, og det gør de nederst vinduer og div. stolper også, sådan at det gør rengøringen lettere.
Billede


Billede
Billede

Især Bisette, som sidder på hylden, er vild med den.
Billede

Billede
Billede

Nu mangler bare de 2 nederste bure, som ikke er delt. Hvis jeg er heldig, bliver det på denne side af sommeren [-o<

Brugeravatar
Nallesommer
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 3045
Tilmeldt: ons 2. jan 2008 01:06
Kontakt:

Re: Fornyelse

Indlæg af Nallesommer »

det ser godt nok lækkert ud!
Natalie Sommer
Billede

poppe

Re: Fornyelse

Indlæg af poppe »

Det ser rigtig fint ud :D
Hvad er højden på dine bure (ved et enkelt bur?) Er nemlig ved at lave skabsbur og er i tvivl om, hvad minimumshøjden skal være på hvert enkelt bur.

marlose

Re: Fornyelse

Indlæg af marlose »

Det ser super ud!
jeg er også i gang med den store arbejdstegning, jeg har nemlig også en Torben der er bygmester her i huset.. GG..

Ines

Re: Fornyelse

Indlæg af Ines »

Det glæder han sig sikkert til..."GGG"

Min lavede de to nederste færdig i går!!!

Websol

Re: Fornyelse

Indlæg af Websol »

:hoppehoppe :shocker Holda helt op.. hvor er det altså bare godt lavet.. og så de hylder.. sikken et mutte paradis, =D> flot lavet af din mand. får helt lyst at forsøge mig som gør det selv kvinde..

Ines

Re: Fornyelse

Indlæg af Ines »

Takker takker! Alt det ros jeg får for burene lader jeg hurtigt gå videre til min kære mand, så bliver han glad og jeg kan bedre få ham til at lave noget om....jeg har nemlig masser af id├®er :lol:

marlose

Re: Fornyelse

Indlæg af marlose »

Ines skrev:Det glæder han sig sikkert til..."GGG"

Min lavede de to nederste færdig i går!!!
ja sikkert.. :lol:
Han har bare så meget arbejde for tiden, og jeg er hamrende utålmodig, så meget at jeg overvejer gå amok selv, jeg er dog ikke god med en sav, mine arme syrer helt vild ved sådan nogle monotone bevægelser, og det slipper jeg jo ikke for.

Besvar