Plastik bund i skabsbur

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

von sortfod

Re: HJ├âÔÇáLP MIG LIGE

Indlæg af von sortfod »

trunte&pjuske skrev:Jeg startede op i fredags med marsvin.
jeg har så lige idag skiftet buret fordi de jo havde lagt små lorte i hele buret.
Da opdagede jeg at bunden var meget våd jeg havde dog lagt nogle aviser i bunden dog uden de der hæfter klammer i, men avisen var bare så våd at det hele hang fast.

mit spørgsmål lyder på om det kan være vandflasken som står og løber eller er det fordi de leger med vandet??
jeg bliver lidt nervøs nemlig :wink:
Du skulle nok vælge og oprette emner i en ny tråd.


Men dyrene vådter jo, så det kan sagtens bare være fordi de bare tisser meget. Men vandflasken kan godt løbe lidt.

Christina

Dueholms

Re: Plastik bund i skabsbur

Indlæg af Dueholms »

Det kommer jo også an på hvad du bruger af strøelse??? Og synes ikke det er en god ide at bruge aviser for marsvinene kan jo komme til at spise dem.

von_fancy

Re: Plastik bund i skabsbur

Indlæg af von_fancy »

sdueholm skrev:Og synes ikke det er en god ide at bruge aviser for marsvinene kan jo komme til at spise dem.
Der sker ikke noget hvis de kommer til at spise aviserne.. Den dag i dag er der ikke særlig meget tryksværte i (man bruger jo ikke kulørte blade..) så det tager de ikke skade af.

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Re: Plastik bund i skabsbur

Indlæg af Lina »

von_fancy skrev:
sdueholm skrev:Og synes ikke det er en god ide at bruge aviser for marsvinene kan jo komme til at spise dem.
Der sker ikke noget hvis de kommer til at spise aviserne.. Den dag i dag er der ikke særlig meget tryksværte i (man bruger jo ikke kulørte blade..) så det tager de ikke skade af.
Var der ikke engang en (Laila tror jeg) som skrev hvor meget avis der skulle spises, før tryksværten bliver et 'problem'... og det var et ret stort antal kilo.
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

von_fancy

Re: Plastik bund i skabsbur

Indlæg af von_fancy »

Lina skrev:
von_fancy skrev:
sdueholm skrev:Og synes ikke det er en god ide at bruge aviser for marsvinene kan jo komme til at spise dem.
Der sker ikke noget hvis de kommer til at spise aviserne.. Den dag i dag er der ikke særlig meget tryksværte i (man bruger jo ikke kulørte blade..) så det tager de ikke skade af.
Var der ikke engang en (Laila tror jeg) som skrev hvor meget avis der skulle spises, før tryksværten bliver et 'problem'... og det var et ret stort antal kilo.
Kan jeg ikke huske.. Kan kun huske, der står noget i Peter Gurneys bog om marsvin, at det først er galt hvis marsvinene læser aviserne først :twisted:

Brugeravatar
Kjelin
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 6946
Tilmeldt: lør 9. jun 2007 21:43
Geografisk sted: Roskilde, Sjælland
Kontakt:

Re: Plastik bund i skabsbur

Indlæg af Kjelin »

von_fancy skrev:Kan jeg ikke huske.. Kan kun huske, der står noget i Peter Gurneys bog om marsvin, at det først er galt hvis marsvinene læser aviserne først :twisted:
:lol:
/Malene Kjelin Morsing
Kjelins Opdræt af Sheltier
Billede

Dueholms

Re: Plastik bund i skabsbur

Indlæg af Dueholms »

Der blev jeg det klogere, trode ikke de kunne tåle det.

Besvar