Marsvinene har været på ferie i paradis :)

Til lidt hygge snak om marsvin, eller til emner der ikke passer ind i de andre kategorier. Vil du fortælle om en oplevelse med dit marsvin som f.eks. fødsel eller en sjov ting det har lavet osv.

Tonen skal holdes pæn, ellers er der rimeligt frit spil :-)

Redaktør: Redaktører

Besvar
Philosophia

Marsvinene har været på ferie i paradis :)

Indlæg af Philosophia »

Sophia, Josephine og Felicia har været på ferie hos Karoline, min niece på 7 år. De er blevet pusset, nusset, børstet og kørt i dukkevogn :D Karoline fandt ud af at hun kunne tage dem alle tre med ind i sofaen hvis hun kørte dem i dukkevognen.
En af dagene skulle hele familien i svømmehallen, men Karoline ville ikke med fordi hun altså elskede marsvinene og ikke ville forlade dem. Senere sammen dag havde hun et uheld med Felicia, hun tabte hende i ca. 10 cm højde og Karoline græd og var fuldstændig ulykkelig. Heldigvis var Felicia fuldstændig uskadt og ville hellere end gerne nusses af Karoline igen.
Nu er de så kommet hjem igen og det er jeg jo glad for. De virker også ret glade for at være tilbage i det store bur med deres to andre burkammerater. Jeg er dog helt sikker på de savner Karoline (hvis det altså ikke var fordi de nok ikke er i stand til at savne sådan som Karoline savner dem, men hvis de kunne, er jeg sikker på de gjorde det) :) :)

Besvar