Øhh, kan himi'er være beige?
Eller vil man altid kalde dem chokolade?
Himalaya
Redaktør: Redaktører
- Lina
- Mutteforumjunkie :-)
- Geografisk sted: 3rd rock from the sun
- Kontakt:
Re: Himalaya
teknisk set ja... men der kan osse være tale om en ret dårlig pointet chokolade, specielt hvis vi taler om ikke raceavlede himier.
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.
I refuse to have a battle of wits with an unarmed person

Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.
I refuse to have a battle of wits with an unarmed person

Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side
Som Lina skriver så ja, himi kommer i alle de mørke farver, sort, choko, slate, lilla, beige og carob. Endda agouti, sølv og cinnamon. Men det kan være svært at se om den er dårlig pointet chokolade eller beige, eller dårlig pointet sort eller sølvagouti himi.
Jeg kan kun nikke bekræftende til det der er skrevet.
I mange år troede man at man ikke ville kunne se en ikke sort eller chokolade himalaya, fordi det chokolade blev meget fortyndet på en chokolade himalaya, og man havde ingen id├® om hvor meget den kunne fade i farven når den blev lilla eller beige. (Det var før nogen end tænkte på at lave dem i Carob eller skiffergrå). Men jeg har med egne øjne set en beige himalaya. Den kunne ikke være andet, den kom fra to beige forældre, og der kunne man se smut. (og den var derudover soddet på ryggen....)...
I mange år troede man at man ikke ville kunne se en ikke sort eller chokolade himalaya, fordi det chokolade blev meget fortyndet på en chokolade himalaya, og man havde ingen id├® om hvor meget den kunne fade i farven når den blev lilla eller beige. (Det var før nogen end tænkte på at lave dem i Carob eller skiffergrå). Men jeg har med egne øjne set en beige himalaya. Den kunne ikke være andet, den kom fra to beige forældre, og der kunne man se smut. (og den var derudover soddet på ryggen....)...