Pludselig kælen

Her kan der snakkes om marsvinets adfærd, psyke og mentalitet.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Mikkedulle

Pludselig kælen

Indlæg af Mikkedulle »

Pjerrot, der ellers altid er på farten og ikke bryder sig så meget om at blive kælet og nusset med, har gjort det jeg ikke troede hun ville gøre. Mutterne havde lige fået grønt fra hånden og da jeg ikke havde mere tilbage, kom Pjerrot hen til mig igen. Hun sad i hængekøjen og da det gik op for hende, jeg ikke havde mere, var hun på vej til at smutte. Jeg tog hånden hen ved hendes forpoter, strakt ud og med håndryggen opad. Hun gik en gang rundt om sig selv og lagde sig så ned på min hånd :shock:
Hun lukkede øjnene og nød bare at ligge på min hånd, imens jeg ligeså stille nussede hendes mave :mrgreen: Og det sjove er, at hun HADER når man nusser eller rører hendes mave. Og nu lå hun bare og sagde små "glade" lyde :lol:


Nogen der ved hvorfor hun gjorde det? Som sagt HADER hun det, og er ikke så meget for at blive nusset og kælet med.

Brugeravatar
LenePi
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Indlæg: 1287
Tilmeldt: tors 11. feb 2010 13:12
Geografisk sted: Bække, Jylland.
Kontakt:

Re: Pludselig kælen

Indlæg af LenePi »

Hun havde nok bare et lille "moment".. Nyd det.. Der kommer helt sikkert flere af dem :wink:
Venlig hilsen Lene.
Billede
Mutter er ikk bare kæledyr, men en Livsstil.

Mikkedulle

Re: Pludselig kælen

Indlæg af Mikkedulle »

Ja. Og jeg prøvede lige igen, men så var man pludselig ikke i humør til d├®t :lol:

Rikke Breiner Kazoos
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 3780
Tilmeldt: søn 18. okt 2009 23:33

Re: Pludselig kælen

Indlæg af Rikke Breiner Kazoos »

Jeg oplever ind imellem, at dyr der egentlig ikke gider at kæle, pludselig bliver kælne. Især synes jeg det sker, når de kommer over teenage-lømmelalderen. Senest min trefarvede satinhun Ballerina på 9 måneder, som slet ikke havde tid til det pjat. Nu mutter hun, og nyder rigtig meget at blive kælet. Det er som om hun er blevet voksen :lol:
Billede

Mikkedulle

Re: Pludselig kælen

Indlæg af Mikkedulle »

Nuurh :lol:

Ja, det kan også være det. Hun er fra i sommers og er begyndt at blive mere og mere rolig.
Jeg havde hende lige op for 2 sekunder siden, hvor hun bare lå og muttede på mit skød, imens hun blev nusset på maven :mrgreen:

hosea

Re: Pludselig kælen

Indlæg af hosea »

Dejligt.

Mikkedulle

Re: Pludselig kælen

Indlæg af Mikkedulle »

Ja :mrgreen:

Besvar