Champ hvad nu ??

Spørgsmål om udstillinger. Hvad , hvor, hvornår og hvordan i forbindelse med udstillinger.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Junimas
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 694
Tilmeldt: man 4. jan 2010 12:47
Geografisk sted: Store Heddinge
Kontakt:

Champ hvad nu ??

Indlæg af Junimas »

Jeg kom lige til at tænke på hvad man gør når special udstillingen og den normale udstilling ligger sammen.

Hvis man er voksen udstiller for man jo afvide om man får cert, så ved man jo om ens marsvin blever champ.
Her kan man vel hvis man er kæledyrsudstiller når at komme i champ klassen eller hvad ?

Men som børnedyrsudstiller får man jo ikke afvide om man får cert og ved altså ikke om ens marsvin er blevet champ.
Så kan man jo ikke komme i champ klassen, eller hvordan foregår de ?

Sidste gang har vi ikke haft nogle som kun manglede 1 cert for at være champ, så der har jeg ikke haft tænk over det.┬┤

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Re: Champ hvad nu ??

Indlæg af Lina »

jeg ved faktisk ikke hvad de gør med børnedyrene, men jeg forestiller mig at kan det nåes at rykke et kæledyr til champklassen, så gør man selvfølgelig det.
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

cavies

Re: Champ hvad nu ??

Indlæg af cavies »

Ja kæledyrene rykker man i champklassen. Jeg havde 2 dyr som blev champs om lørdagen, de var i champklassen om søndagen.
Det må være det samme for børnedyrene

von sortfod

Re: Champ hvad nu ??

Indlæg af von sortfod »

Det er valgfrit hvis man har en kæledyrs champ lørdag om man om søndagen rykker den til champ klasse. Man behøver det ikke

cavies

Re: Champ hvad nu ??

Indlæg af cavies »

von sortfod skrev:Det er valgfrit hvis man har en kæledyrs champ lørdag om man om søndagen rykker den til champ klasse. Man behøver det ikke
Det ville da være dumt ikke at gøre det :roll:

von_fancy

Re: Champ hvad nu ??

Indlæg af von_fancy »

cavies skrev:
von sortfod skrev:Det er valgfrit hvis man har en kæledyrs champ lørdag om man om søndagen rykker den til champ klasse. Man behøver det ikke
Det ville da være dumt ikke at gøre det :roll:
Det kan man jo sige - men det er sådan reglerne er :wink:

Junimas
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 694
Tilmeldt: man 4. jan 2010 12:47
Geografisk sted: Store Heddinge
Kontakt:

Re: Champ hvad nu ??

Indlæg af Junimas »

Jeg har hvis ikke forklaret mig helt rigtigt.

Jeg mener at lørdag til DM skal børnedyrne bedømmes og samme lørdag er der special udstilling for dem.

Jeg var helt med på det når det er en dobbel udstilling.

von_fancy

Re: Champ hvad nu ??

Indlæg af von_fancy »

Der står intet i reglerne omkring det når det er på samme dags udstilling, så jeg vil mene at dyret skal forblive i den klasse det er tilmeldt i uanset om det får det sidste cert eller ej og uanset om det er kæle- eller børnedyr.

Besvar