Ang efa olie

Spørgsmål og svar om sygdomme hos marsvin.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Anne-MarieK
Helt ny med mutterne
Helt ny med mutterne
Indlæg: 7
Tilmeldt: fre 23. nov 2012 12:43

Ang efa olie

Indlæg af Anne-MarieK »

Er der nogle af jer, der ved, om man kan blande efa olie i vand eller om virkningen forsvinder?

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Re: Ang efa olie

Indlæg af Lina »

hvad er det?
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

Brugeravatar
Mysteries
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 677
Tilmeldt: man 18. jul 2011 21:53
Geografisk sted: Glostrup
Kontakt:

Re: Ang efa olie

Indlæg af Mysteries »

Det er essentielle Omega-3 og -6 fedtsyrer, velegnet til dyr med gigt, hud- og pelsproblemer og forskellige organ-problemer (nyre, hjerte og lever).
Jeg ved ikke om det går ud over kvaliteten at blande det i vand, men man skal tænke på at olien kan harske hvis den udsættes for ilt. Hvorfor vil du have den i vand? Hvis det er til en vandflaske, så vil den jo flyde oven på vandet og dermed nok ikke blive drukket. I stedet vil den nok være bedre at give enten direkte i munden eller på en skive agurk eller gulerod - et eller andet der kan suge lidt. Aubergine ville nok være rigtig velegnet, da det er så svampet i forvejen.
Christina

Maria Voigt
Godt igang med mutterne :-)
Godt igang med mutterne :-)
Indlæg: 206
Tilmeldt: tors 7. apr 2011 22:10
Geografisk sted: København N

Re: Ang efa olie

Indlæg af Maria Voigt »

Aubergine er en super god id├®, Christina! Jeg vil meget gerne høre, om det lykkedes på den måde :)
Jeg er i færd med at teste Oxbow's "Joint Support" tilskud, som netop bl.a. indeholder de flerumættede omega-3 og -6, pakket ind i en lille snack, som mestendels består af timothe og byg, men altså også knust hørfrø. De har vist også en "Skin & Coat", som også indeholder knust hørfrø. Men altså, grisen æder dem med glæde, så de er i hvert fald en mulighed for, nemt og bekvemt, at få nogle af de ønskede fedtsyrer indenbords :)
Mange hilsener,
Maria Voigt

Brugeravatar
Mysteries
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 677
Tilmeldt: man 18. jul 2011 21:53
Geografisk sted: Glostrup
Kontakt:

Re: Ang efa olie

Indlæg af Mysteries »

Maria Voigt skrev:Aubergine er en super god id├®, Christina! Jeg vil meget gerne høre, om det lykkedes på den måde :)
Jeg er i færd med at teste Oxbow's "Joint Support" tilskud, som netop bl.a. indeholder de flerumættede omega-3 og -6, pakket ind i en lille snack, som mestendels består af timothe og byg, men altså også knust hørfrø. De har vist også en "Skin & Coat", som også indeholder knust hørfrø. Men altså, grisen æder dem med glæde, så de er i hvert fald en mulighed for, nemt og bekvemt, at få nogle af de ønskede fedtsyrer indenbords :)
Maria: Hvor har du fået fat i Oxbows specialprodukter? Jeg mener også de har til urinvejspatienter, og der er mange andre gode produkter fra dem.
Christina

Besvar