I må godt grine ;-)

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

Rikke H

I må godt grine ;-)

Indlæg af Rikke H »

Ja I må godt grine :lol: , for dette er hvad mine mutter nu er udstyret med i buret :lol:

-de manglede noget der var stort nok til at to marsvin både kunne sove i det og sidde på det sammen, for det elsker de.

Deres helt egen private huse/senge med forhæng :lol: :oops:

Billede
Så må vi se hvr længe det hvide holder, men de er lige til at tage af og vaske/udkifte;-)

Husene er 60x20 cm:-)

Ser ud til de er godkendte:-)
Bonus:-)

Alle marsvinene er jo min datters (year rigth :oops: ), men ham her er altså bare min elskning (sig det ikke til hende:-D). Han kommer når man kalder og er bare så tam og knuse dejlig :hjerte :hjerte :7.himmel

Billede
Senest rettet af Rikke H fre 13. jul 2007 17:02, rettet i alt 2 gange.

Heidi_1_ben

Indlæg af Heidi_1_ben »

det ser super godt ud

Rikke H

Indlæg af Rikke H »

Heidi_1_ben skrev:det ser super godt ud
Tak :-)

cujo

Indlæg af cujo »

Ja det da vildt nydeligt...ser da ud til at de hygger

Mutti
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Indlæg: 1064
Tilmeldt: fre 22. jun 2007 17:14
Geografisk sted: Haderslev
Kontakt:

Indlæg af Mutti »

det er da alletiders :D og sikke en dejlig masse plads de har
Billede
Med muttehilsner fra Rita

Rikke H

Indlæg af Rikke H »

Tak og de ser ud til at nyde det hele :-)

Men lige nu er de i haven og popcorne :lol:

*smack*

Indlæg af *smack* »

Nøøøj, det er eddermame et flot bur!!! :shock:

Lene

Indlæg af Lene »

Jeg synes det er et rigtig flot bur. Nu har jeg tænkt på at få et der ligner. Er det et som du selv har lavet, eller er det købt færdigt ? Jeg sætter sønnike igang med at lave en tegning over vores kommende bur. Det vil jeg have lavet med en trappe mellem de 2 etager, så jeg har mulighed for at få en gris mere.

Rikke H

Indlæg af Rikke H »

Lene skrev:Jeg synes det er et rigtig flot bur. Nu har jeg tænkt på at få et der ligner. Er det et som du selv har lavet, eller er det købt færdigt ? Jeg sætter sønnike igang med at lave en tegning over vores kommende bur. Det vil jeg have lavet med en trappe mellem de 2 etager, så jeg har mulighed for at få en gris mere.
Tak :oops:

Ja, jeg har selv lavet det helt fra bunden af og selv designet det :-)

Trappe er smart, har det i mit udendørs bur, overvejede det faktisk også her, men da jeg har en han skal han kunne skilles fra hunnerne :-)

Websol

Indlæg af Websol »

rigtigt flodt ma jeg sige :shock:

Næsedyret

Indlæg af Næsedyret »

Ja det skal du altså ha' -det ser virkelig fedt ud!

Ninakaroline

Indlæg af Ninakaroline »

Alletiders id├â┬®! (:

Saturn
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 4555
Tilmeldt: fre 16. dec 2005 13:21
Geografisk sted: Tune/Roskilde
Kontakt:

Indlæg af Saturn »

Jeg synes bare at det er sååå flot. Kunne du ikke give nogle instruktioner, så vi også kunne få et flot bur i stuen?
-
Billede
Lene og Frederik.
Teddyer, kæledyr og 1 ensfarvet sort
http://saturn.savstrup.dk

Enas

Indlæg af Enas »

Det er et rigtigt flot bur, tillykke med det...

Jeg må til at vende mig til at det er mine der hopper rundt, og er noget for dem selv... De hopper op /ned og hygger sig med den store verden... :roll: :( :lol:

Bravis

Re: I må godt grine ;-)

Indlæg af Bravis »

Nej hvor sødt!! :D
Elsker dit bur, kunne helt vild godt tænke mig et magen til pludselig. :oops: :)

Besvar