Silvanis Janus

Til præsentation af nye indkøbte mutter
Besvar
Maria Voigt
Godt igang med mutterne :-)
Godt igang med mutterne :-)
Indlæg: 206
Tilmeldt: tors 7. apr 2011 22:10
Geografisk sted: København N

Silvanis Janus

Indlæg af Maria Voigt »

Billede

Silvanis Janus flyttede hjem til mig på Østerbro sammen med hans burkammerat Lukas i slutningen af februar. De var længe ventede ønskebørn, da jeg skulle en hel del igennem for at få lov til, at have dem, hvor jeg bor (heldigvis gav det en del good-will at jeg er dyrlægestuderende). Så pax-skabet blev samlet og løbegården indkøbt, og ønskemutterne flyttede ind. Desværre havde flytningen påvirket Lukas (som ellers altid har været den stille 'undermut') til at blive voldsomt dominant, og han flyttede - efter mange foreningsforsøg og en trist beslutning - hjem til Gertie (Silvanis) igen.

Janus fylder 2 år på fredag (29. april) og er verdens herligste mut, der gerne lærer små cirkustricks for en godbid og et nus bag øret :wink:
Lige i øjeblikket er han på kærlighedsferie hos en fin 4-ever mutinde på Amager, hvor han forhåbentligt arbejder på, at blive far for første gang, og når han kommer hjem igen, skal han gå sammen med internatmutten Albert.


Silvanis Janus har været udstillet af sin opdrætter, og har et cert.

Billede
Mange hilsener,
Maria Voigt

von4kløver

Re: Silvanis Janus

Indlæg af von4kløver »

Hvor er han kær!!

Rikke Breiner Kazoos
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 3780
Tilmeldt: søn 18. okt 2009 23:33

Re: Silvanis Janus

Indlæg af Rikke Breiner Kazoos »

Sødt fjæs han har :)
Billede

runa
Godt igang med mutterne :-)
Godt igang med mutterne :-)
Indlæg: 471
Tilmeldt: tors 17. apr 2008 09:05
Geografisk sted: agerskov
Kontakt:

Re: Silvanis Janus

Indlæg af runa »

tillykke med ham, det er da rart , han trives på sjælland. Måske ser vi ham på en udstiling igen.
Opdræt af ch-teddy`er og kæledyr.

Maria Voigt
Godt igang med mutterne :-)
Godt igang med mutterne :-)
Indlæg: 206
Tilmeldt: tors 7. apr 2011 22:10
Geografisk sted: København N

Re: Silvanis Janus

Indlæg af Maria Voigt »

Mange tak :)
Det kan være jeg uploader en lille film med hans "trick" en dag - det bliver nok det tætteste han kommer på at blive udstillet igen :wink:
Mange hilsener,
Maria Voigt

Besvar