Ovator på eBay

Spørgsmål og svar om foder til marsvin.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Sqeamse

Ovator på eBay

Indlæg af Sqeamse »

Er der nogen af jer, der har prøvet at købe Ovator på eBay? Jeg har fundet det til salg derinde til omtrent samme kilopris som hos zooplus.de, og jeg kan læse, at mange af jer er ret utilfredse med zooplus.de, som jeg ellers havde besluttet mig for at bestille fra, da min sædvanlige "leverandør" desværre ikke længere sælger foder.

Hvor længe går der i øvrigt fra man har været logget ind til ens profil bliver slettet? Jeg kunne nemlig ikke logge ind på min gamle profil længere.

Brugeravatar
Miss Sofie
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 2514
Tilmeldt: fre 26. sep 2008 09:42
Geografisk sted: Lillevorde, Aalborg
Kontakt:

Re: Ovator på eBay

Indlæg af Miss Sofie »

Hvor i landet bor du?
Hvis du bor i nærheden af nogen der selv bruger Ovator kan det være du kan få lov at købe nogen kilo der.
Sofie
Billede

Sqeamse

Re: Ovator på eBay

Indlæg af Sqeamse »

Jeg bor i Aalborg og har tidligere købt foder og spåner hos Littlefeet.

Brugeravatar
Miss Sofie
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 2514
Tilmeldt: fre 26. sep 2008 09:42
Geografisk sted: Lillevorde, Aalborg
Kontakt:

Re: Ovator på eBay

Indlæg af Miss Sofie »

Forhandler de det ik mere? :o
Åååh hvor ska jeg nu købe Ovator? :doubt:
Jeg bor også i Aalborg så det ku være vi sku finde ud af noget når jeg er ved at løbe tør.
Hvor mange mutter har du?
Sofie
Billede

Brugeravatar
Marsvin
Administrator
Administrator
Indlæg: 4891
Tilmeldt: man 19. jan 2004 12:58
Geografisk sted: Albertslund
Kontakt:

Re: Ovator på eBay

Indlæg af Marsvin »

Sqeamse skrev:Hvor længe går der i øvrigt fra man har været logget ind til ens profil bliver slettet? Jeg kunne nemlig ikke logge ind på min gamle profil længere.
Læs under "Hjælp, nye funktioener & regler" her
Venlig hilsen

Johnny Ramm - Tidligere @marsvin.dk opdræt af Abyssinier
Over-Gnaverhjernen ;-)
OverAdmin & Ejer af Forum.

http://mutterne.dk
admin@mutterne.dk

Alle mine Abyssinere er efter rene Sydamerikanske linier. Alle der er født her, er danske mutter ;-)
Billede

Sqeamse

Re: Ovator på eBay

Indlæg af Sqeamse »

Nej, ifølge min veninde, som stod og manglede spåner, var de stoppet med at sælge :cry:

Og nu er mutterne ved at løbe tør, så jeg har været igang med at undersøge mulighederne for foder.

Jeg har fire styks.

Brugeravatar
Marsvin
Administrator
Administrator
Indlæg: 4891
Tilmeldt: man 19. jan 2004 12:58
Geografisk sted: Albertslund
Kontakt:

Re: Ovator på eBay

Indlæg af Marsvin »

Har lige kigget på ebay. Prisen på foderet er god, men forsendelsen er horribel (143,- for at få sendt 25 Kg).
Venlig hilsen

Johnny Ramm - Tidligere @marsvin.dk opdræt af Abyssinier
Over-Gnaverhjernen ;-)
OverAdmin & Ejer af Forum.

http://mutterne.dk
admin@mutterne.dk

Alle mine Abyssinere er efter rene Sydamerikanske linier. Alle der er født her, er danske mutter ;-)
Billede

Nikoline

Re: Ovator på eBay

Indlæg af Nikoline »

Altså..
Jeg synes, ar Tima Mega C er et super foder, og jeg synes sagtens du kan bestille fra zooplus.
Det, der er træls, er emballagen - det kommer nemlig i papkasser, som ikke er helt tætte, men selve foderet er der ikke noget i vejen med, og de har en rigtig god service!

Sqeamse

Re: Ovator på eBay

Indlæg af Sqeamse »

Marsvin skrev:Har lige kigget på ebay. Prisen på foderet er god, men forsendelsen er horribel (143,- for at få sendt 25 Kg).
Synes du det er dyrt? 25 kg er jo en ganske stor forsendelse, og jeg giver normalt 200 kr. for en sæk, så det bliver ikke så meget dyrere i alt.

Sqeamse

Re: Ovator på eBay

Indlæg af Sqeamse »

Nikoline skrev:Altså..
Jeg synes, ar Tima Mega C er et super foder, og jeg synes sagtens du kan bestille fra zooplus.
Det, der er træls, er emballagen - det kommer nemlig i papkasser, som ikke er helt tætte, men selve foderet er der ikke noget i vejen med, og de har en rigtig god service!
Det kunne være jeg skulle prøve det, især hvis de sagtens kan kommunikere på engelsk, for mit tyske er temmelig rustent :mrgreen:

von sortfod

Re: Ovator på eBay

Indlæg af von sortfod »

Sqeamse skrev:
Marsvin skrev:Har lige kigget på ebay. Prisen på foderet er god, men forsendelsen er horribel (143,- for at få sendt 25 Kg).
Synes du det er dyrt? 25 kg er jo en ganske stor forsendelse, og jeg giver normalt 200 kr. for en sæk, så det bliver ikke så meget dyrere i alt.
Det var sgime da også dyrt for en sæk ovator. Det kommer ikke en gang vores op i når vi henter selv, selvom vi bor i randers.

jjogab

Re: Ovator på eBay

Indlæg af jjogab »

Man kan da ikke få ovator på zooplus kun tima mega c ?

Nikoline

Re: Ovator på eBay

Indlæg af Nikoline »

jjogab skrev:Man kan da ikke få ovator på zooplus kun tima mega c ?
Korrekt ;)

Besvar