Citronsaft!

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Anonymous

Citronsaft!

Indlæg af Anonymous »

Citronsaft er godt c-vitamin tilskud! (Citronsaft=De små flasker man ken købe, som man også drypper på fiskefilet!)
Bare et par dråber på noget grønt.
Hvis altså ikke de får dækket behovet på anden vis.


:wink:

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

....øhhh hi hi jeg er newbie, men jeg troede faktisk ikke de kunne tåle citrusfrugter.... :oops:

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

De kan få læbesvamp af citrusfrugter fordi der er så meget citrussyre i.

Men citronsaft??? Jeg tror mine ville nægte og skrige videre efter grønt fordi det ville være surt for dem hvis jeg prøvede. Det er da nemmere at give dem persille eller andre gode ting med meget c-vitamin i. :wink:

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

Njae, men nu er det ikke altid jeg lige har grønt i huset og er tit out of money, såe, citronsaft på en skive agurk. Mine siger overhovedet intet til det .. Guffer emd største velbehag.

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Indlæg af Lina »

Hvorfor køber du så ikke en flaske c-vitamin hos dyrehandlen istedet for?
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

Altså jeg bruger det heller ikke..
Men det var fordi jeg engang var nede ved dyrehandleren og købe c-vitamin til min nabos marsvin (min anbo var syg), men så var der ikke mere, og så sagde ekspedienten (som selv er temmelig meget marsvine-freak) , at et par få dråber citronsaft virkede ligeså godt ! :oops:

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

Nikoline skrev:Njae, men nu er det ikke altid jeg lige har grønt i huset og er tit out of money, såe, citronsaft på en skive agurk. Mine siger overhovedet intet til det .. Guffer emd største velbehag.
Så bruger du det vel også HEHE :D

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

Heh, nåh ja..

Men det er virkelig sjældent.. :P

Besvar