Over høhækken

Til lidt hygge snak om marsvin, eller til emner der ikke passer ind i de andre kategorier. Vil du fortælle om en oplevelse med dit marsvin som f.eks. fødsel eller en sjov ting det har lavet osv.

Tonen skal holdes pæn, ellers er der rimeligt frit spil :-)

Redaktør: Redaktører

Besvar
Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Over høhækken

Indlæg af Lina »

Synes vi manglede en 'plidderpladdertråd' a la vores dit og dat, bare med marsvin - så her er den :-D


Har du et eller andet 'småt' som du gerne vil af med om marsvin, men som egentligt ikke behøver en hel tråd selv - så er du kommet til det rigtige sted.
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Indlæg af Lina »

├âÔǪååh det er baaar daaaaaaaaaajligt når man sidder med sin flaskebaby, og han bare føles tyyyyyyk og rund :hjerte
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

von_fancy

Indlæg af von_fancy »

Min nye korthårsdame Sorte er en bitch... Hun kom ind i pensionist gruppen og så gik den vilde jagt... Hvem endte på gulvet? Kastraten :roll: Men nu ånder alt fred og idyl ;)

Myrina

Indlæg af Myrina »

Jeg har konsekvent en sovende kat i pigegården :roll:

Fionias

Indlæg af Fionias »

Min lille Alabama har som den eneste af de små fundet ud af at kravle op på hylden i deres bur.
Tilgengæld kravler han aldrig ned igen men først når han falder ned :roll: , hvilket sker temlig tit :lol:
Nogle gange er han så heldig at lande på tante Petra. en stor blød dame på 1300g :lol:

Magma

Indlæg af Magma »

Mine mutters slogan: "Mad, mad og mere mad, NU!!!!"

De pipper på alle tider af døgnet og ved de mærkeligste ting, f.eks. når jeg åbner hoveddøren, sætter en ny affaldspose på stativet, vasker op :roll:

Mere madglade grise findes simpelthen ikke :lol: (- Og jeg elsker jo at forkæle dem) :oops:

von_fancy

Indlæg af von_fancy »

Magma skrev:Mine mutters slogan: "Mad, mad og mere mad, NU!!!!"

De pipper på alle tider af døgnet og ved de mærkeligste ting, f.eks. når jeg åbner hoveddøren, sætter en ny affaldspose på stativet, vasker op :roll:

Mere madglade grise findes simpelthen ikke :lol: (- Og jeg elsker jo at forkæle dem) :oops:
Lyder ganske meget som mine :roll: :lol:

Von Caboy├®

Indlæg af Von Caboy├® »

Mine giver sig til at hyle efter mad når jeg skifter deres bure :roll:

Toffemis

Indlæg af Toffemis »

hæ hæ...
i dag for første gang hylede mutterne da jeg greb Aldi posen og klipperen for at gå ud og hente dagens ration af saftigt græs :D Hvor var det dejligt at høre.

Lilje

Indlæg af Lilje »

Ellington popcorner, MENS jeg gør hans bur ren, og N├âÔǪR jeg har gjort hans bur rent. Han popcorner konstant, og er ved at tilte ud over kanten af plexiglasset, hver gang han ser mig... sære dyr ;)

Rollo

Indlæg af Rollo »

Jeg får min Pollesøn hjem igen til Juni :hjerte

Han var ud af mit allerførste kulde, en rigtig dejlig fyldig sheltie dreng!
- Har faktisk hans stamtavle liggende endnu.

Havde jo håbet på at mit sidste kuld også indeholdet en Pollekopi, og det kom der som sådan også - en coronet med ridgeback, så var noget skuffet :(

Men nu får jeg en lækker sheltie, som også er en Pollekopi!!! Yeah :jubel

Så er jeg så bare ved at ha' en lettere overflod af hanner, og søskende... Foruden det at jeg får en sheltie/teddy med til min "hjemvendte søn" :lol: Men kunne jo ikke sige nej til at ta' ham retur.

von_fancy

Indlæg af von_fancy »

Felizia skal først nedkomme om tidligst 9 dage, og hun ligner seriøst en der indeholder mindst 5-6 unger og er ved at sprække - især når hun insisterer på at tigge op af plexiglasset (godt det ikke kan ryge ud....) :roll: :lol:

Myrina

Indlæg af Myrina »

Vi har rykket rundt, så pige gården er nu blevet til to bure ├â┬í 240x60 cm.
Sat nogle drenge sammen.
Sat en hun til han.
Splittet et par, inden hun føder.
Reddet katten, da han stak halen ind til vores virile ilderhan.

Lynggård

Indlæg af Lynggård »

von_fancy skrev:Felizia skal først nedkomme om tidligst 9 dage, og hun ligner seriøst en der indeholder mindst 5-6 unger og er ved at sprække - især når hun insisterer på at tigge op af plexiglasset (godt det ikke kan ryge ud....) :roll: :lol:
:shock: Kan vi nå at få noget "godt" vand i hende??

For hold da op så mange unger og alle er hanner :twisted:



Hihi Lynggård løb DEN vej--------------------->

Lynggård

Indlæg af Lynggård »

Min datter havde sin skinny med til dyreskue, som blev holdt på hendes skole og blev slået af en kanin og en skildpadde.

Helt ærligt :roll:

:lol:

Besvar