Fået en mor med 3 unger - ikke planlagt.

Spørgsmål og svar om drægtighed, marsvineunger, fødsler m.m.
Ønsker du at vise dine nye unger frem eller fortælle om dem, så benyt "Præsentation og billeder af unger".

Redaktør: Redaktører

putte
Helt ny med mutterne
Helt ny med mutterne
Indlæg: 45
Tilmeldt: tors 23. jul 2015 23:52

Re: Fået en mor med 3 unger - ikke planlagt.

Indlæg af putte »

Farm-Holt skrev:
putte skrev:Det vil jeg prøve at gøre for jeg tog en op i eftermiddag og ville prøve at se kønnet men det gik desværre ikke så godt. For da jeg sad med ungen og ville vende hende/ham om på ryggen der blev ungen ved med at vende sig om og efter ca 2-3 min kom ungen tilbage til de andre, for jeg ville ikke stresse den mere end højest nødvendigt :? Så det var lidt øv men prøver at finde noget hjælp i morgen.

Nu spørg jeg nok dumt men når i markere en tekst eller besked med gul som en anden har skrevet og som i vil svare på - Hvordan gør i det? Som fx da du markerede min sidste besked. Jeg har nemlig prøvet men uden held :lol:
Du trykker bare på "Cit├®r" i højre hjørne og så skriver du neden under :D
Hvis du ikke finder anden hjælp til kønsbestemmelse, kan jeg godt. Jeg bor i Vamdrup ved Kolding.
Så har jeg fundet ud af hvad kønnene er ved hjælp af min søsters veninde og det er 2 dejlige mutte-piger så det er vi jo super glade for, for så kan vi beholde dem begge to sammen med moren :D
Men du skal have mange tak for dit tilbud om at hjælpe :D

Besvar