Godt råd søges...

Spørgsmål og svar om drægtighed, marsvineunger, fødsler m.m.
Ønsker du at vise dine nye unger frem eller fortælle om dem, så benyt "Præsentation og billeder af unger".

Redaktør: Redaktører

Besvar
Lisa

Godt råd søges...

Indlæg af Lisa »

Jeg har i dag skilt min ene hanunge fra mor og søskende da han vejer 320g.. Der er en han mere i kuldet, men han vejer kun 260g.. skulle jeg flytte ham med, så bror ikke bliver ensom? Eller skal jeg vente med at flytte ham hen i buret hos bror til når han vejer 300g..?

Regnvejrs hilsen Lisa :D

LovelyLilac
Godt igang med mutterne :-)
Godt igang med mutterne :-)
Indlæg: 170
Tilmeldt: søn 23. maj 2010 09:04
Geografisk sted: Skovlunde

Re: Godt råd søges...

Indlæg af LovelyLilac »

Jeg ville vente med at flytte brormand et par dage endnu.
Hilsen Maja - og mutterne Omega og Holger, Bob + Sus

Houmann

Re: Godt råd søges...

Indlæg af Houmann »

Jeg ville heller ikke flytte ham, før han er 4 uger, og vejer over 300 gr. Har du ikke en voksen han som kan gå sammen med den lille dreng, der er flyttet fra sin mor, så han ikke skal gå alene ?

Lisa

Re: Godt råd søges...

Indlæg af Lisa »

Houmann skrev:Jeg ville heller ikke flytte ham, før han er 4 uger, og vejer over 300 gr. Har du ikke en voksen han som kan gå sammen med den lille dreng, der er flyttet fra sin mor, så han ikke skal gå alene ?
Han er over 4 uger... :) Men jeg ville også vente med at flytte ham, syntes bare det var synd for bror, han sad bare i et hjørne og var ked hele dagen i går.. Nu har jeg lokket ham frem med lidt frisk græs. Nej jeg har desværre ikke en voksen han som han kunne gå med :( ... Buret står op af de andre..

Anni
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Indlæg: 1379
Tilmeldt: ons 12. okt 2005 02:28
Geografisk sted: Esbjerg
Kontakt:

Re: Godt råd søges...

Indlæg af Anni »

Hvis de er over 4 uger, så ville jeg flytte begge drenge fra mor og så la dem gå sammen, selvom den ene ikke er helt så stor som den anden, skal det nok gå hurtigt med vægten hvis han får lov at gå sammen med sin bror :)
Agerskovs opdræt

Besvar