Sikke en fødsel puuuuuuuha

Spørgsmål og svar om drægtighed, marsvineunger, fødsler m.m.
Ønsker du at vise dine nye unger frem eller fortælle om dem, så benyt "Præsentation og billeder af unger".

Redaktør: Redaktører

Besvar
severins
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Indlæg: 1162
Tilmeldt: tors 23. jul 2009 13:34
Kontakt:

Sikke en fødsel puuuuuuuha

Indlæg af severins »

Min smukke Dina var i gang med at føde forleden aften jeg kom hjem, og da jeg kiggede til hende sad ungen fast.

Jeg fik taget den ud og den var desværre død :cry:
Så gik fødslen helt i står, så jeg måtte hjælpe hende med at presse den næste unge ud som var i live jubiiii, men Dina var så afkræftet så hun tog sig ikke af den. øv tænkte jeg hun klare den ik.

Så kom den næste og hun tog fosterhinden væk og slikkede lidt og så ville hun have mad midt i det hele, så jeg måtte klare ungerne, så kom den næste, og efter en halv time kom den sidste puha det tog 1,5 time, og 4 stk var levende så fedt 2 hunner og 2 hanner, men Dina var træt det havde været hårdt.

De blev alle sat ind i buret med grønt, og så måtte jeg se hvordan de havde det næste dag.

Til min store overraskelse havde de det alle godt dagen efter og spiste så nu måtte tiden vise hvordan det skulle gå.

Oggggggggg i tror det er løgn Dina har det super fint og det har alle ungerne også, og jeg har fået en skøn chokolade texel pige lige som jeg havde bestilt skøøøøønt.

tænk hvor var det godt jeg var der. ellers var det nok ikke endt så godt. puhaaaaaaaa er bare så glad. :)

Møffemor
Godt igang med mutterne :-)
Godt igang med mutterne :-)
Indlæg: 123
Tilmeldt: fre 16. jul 2010 18:16

Re: Sikke en fødsel puuuuuuuha

Indlæg af Møffemor »

Sikke dog en historie :shock: Dejligt at det gik godt for mormut og at du fik hvad du ønskede dig :wink:

Nikoline

Re: Sikke en fødsel puuuuuuuha

Indlæg af Nikoline »

Hvor godt, at det gik godt :)

Tobiasmor

Re: Sikke en fødsel puuuuuuuha

Indlæg af Tobiasmor »

Hvor dejligt at det gik godt og du kunne være der og agere fødselshjælper :D

:pics :pics :pics

flaxi

Re: Sikke en fødsel puuuuuuuha

Indlæg af flaxi »

Føj for pokker, sikke en fødsel. Dejligt det hele endte godt :D

Brugeravatar
alatind
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 4748
Tilmeldt: man 2. apr 2007 22:11
Geografisk sted: Køge

Re: Sikke en fødsel puuuuuuuha

Indlæg af alatind »

Så er det bare at man er lykkelig for at have været der til at hjælpe...dejligt at mor og babyer har det godt :D
Hilsen Line Tind

Cillecc
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Indlæg: 1208
Tilmeldt: søn 20. jun 2010 17:48
Geografisk sted: Nordsjælland, hovedstadsområdet
Kontakt:

Re: Sikke en fødsel puuuuuuuha

Indlæg af Cillecc »

dejligt at mormut og ungerne har det godt :D
Billede

Besvar