IKKE FOR BØRN: Caramels unger - billeder af døde bebsier

Spørgsmål og svar om drægtighed, marsvineunger, fødsler m.m.
Ønsker du at vise dine nye unger frem eller fortælle om dem, så benyt "Præsentation og billeder af unger".

Redaktør: Redaktører

Besvar
Ren

IKKE FOR BØRN: Caramels unger - billeder af døde bebsier

Indlæg af Ren »

Ja, ikke lige bladre ned hvis man ikke kan lide at se døde unger der en tygget en smule i.
Jeg har lagt billederne af tre af ungerne ind, fordi jeg er i tvivl om hvorvidt det egenligt er "raske" unger. Håber nogle af jer erfarne opdrættere kan sige det.
Ungerne vejer henholdsvis 58, 45 og 44 gram, så de er meget små. Der var en fjerde der var halvt spist, men så ud til at være af samme størrelse som de andre. De har været ninjaer hele den forrige uge og så mere stille denne uge hvor Caramel har fået mere appetit. Der var liv kl. 11. Der var der en der skar tænder.

Overskrift rettet. /Marsvin




























































































Billede

von sortfod

Re: IKKE FOR BØRN: Caramels unger - billeder af døde bebsier

Indlæg af von sortfod »

De er som de skal være

von_fancy

Re: IKKE FOR BØRN: Caramels unger - billeder af døde bebsier

Indlæg af von_fancy »

Så mangle problemer moren har haft under drægtigheden vil jeg mene de er ganske normale.
De er meget små men de har nok næppe fået særlig meget næring fra en mor der ikke har villet spise.

Ren

Re: IKKE FOR BØRN: Caramels unger - billeder af døde bebsier

Indlæg af Ren »

Ok og tak.

Og skulle nok måske lige have skrevet ikke for børn i overskriften :wink: synes ellers at den måtte advare rimeligt.

Brugeravatar
Marsvin
Administrator
Administrator
Indlæg: 4891
Tilmeldt: man 19. jan 2004 12:58
Geografisk sted: Albertslund
Kontakt:

Re: IKKE FOR BØRN: Caramels unger - billeder af døde bebsier

Indlæg af Marsvin »

Det er ikke altid man læser overskriften på et indlæg så grundigt, derfor jeg rettede den.
Venlig hilsen

Johnny Ramm - Tidligere @marsvin.dk opdræt af Abyssinier
Over-Gnaverhjernen ;-)
OverAdmin & Ejer af Forum.

http://mutterne.dk
admin@mutterne.dk

Alle mine Abyssinere er efter rene Sydamerikanske linier. Alle der er født her, er danske mutter ;-)
Billede

Anni
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Indlæg: 1379
Tilmeldt: ons 12. okt 2005 02:28
Geografisk sted: Esbjerg
Kontakt:

Re: IKKE FOR BØRN: Caramels unger - billeder af døde bebsier

Indlæg af Anni »

Hmmm....jeg sys altså ikke de ser helt rigtige ud.
De ser ret tynde ud, som om de ikke har fået nok næring i den sidste tid inden fødsel.
Agerskovs opdræt

von_fancy

Re: IKKE FOR BØRN: Caramels unger - billeder af døde bebsier

Indlæg af von_fancy »

Med en mor der ikke selv har villet spise og har måttet tvangsfodres (så vidt jeg husker), er det nok heller ikke unormalt desværre...

Ren

Re: IKKE FOR BØRN: Caramels unger - billeder af døde bebsier

Indlæg af Ren »

Nope, mor har ikke ville spise af sig selv, så hun er blevet tvangsfoderet næsten al den tid jeg har haft hende.
Men hun har så spist lidt af sig selv de sidste par dage. Hun var helt oppe på at have spist 10gram af sit fuldfoder i går og i nat.

Cougar

Re: IKKE FOR BØRN: Caramels unger - billeder af døde bebsier

Indlæg af Cougar »

Hvor er jeg dog ked af, at høre at det endte sådan ud Trine - du har skisme gjort alt i din magt for, at få det til, at lykkes.

Ungerne er meget tynde ja, men ellers ser de helt normale ud.

Hvordan har den smukke mormut det?

Besvar