Tidlig julegave

Til præsentation af nye indkøbte mutter
Besvar
Brugeravatar
Mysteries
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 677
Tilmeldt: man 18. jul 2011 21:53
Geografisk sted: Glostrup
Kontakt:

Tidlig julegave

Indlæg af Mysteries »

Da Pixie døde for noget tid siden, var Ulla så sød at tilbyde mig Dr├Âmboets Vivi, som jeg havde sukket lidt efter, da jeg opdagede at hun havde købt hende. Og tro mod sit ord, gav Ulla mig lov at overtage hende i weekenden, da Vivis unge var fløjet fra reden.

Vivi er CH-teddy - lidt medtaget pels efter kuld og en omgang skab for nogle måneder siden. Jeg håber den vokser til igen, så hun også kan udstilles. Farven står som zobel/hvid, men jeg synes jo hun ligner min Gonzo temmelig meget, og synes også jeg kan se fox-cirkler om øjnene (og den ene forælder er fox). Jeg håber at kunne lave fine fox-pie (rævetærter som Rikke har døbt dem) CH-teddyer med Vivi og Gonzo, når Vivi lige har fået sig en pause efter det sidste kuld. Gonzo er også fra Dr├Âmboet, men de er ikke i familie.

Her er Vivi:
Billede

Billede

Og til sammenligning får I smukke Gonzo og hans søn Micro (som fik morens peruanerpels, men farens farver):
Billede

Tusind tak, Ulla, for en skøn julegave! :hug
Christina

Ulla
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 526
Tilmeldt: søn 24. jun 2012 17:02
Geografisk sted: Islev, Rødovre

Re: Tidlig julegave

Indlæg af Ulla »

Det var så lidt Christina, jeg ved jo at hun har fået et super godt hjem hos dig, og jeg ved også at hun aldrig kommer til at mangle noget, og da vi ikke bor så langt fra hinanden har jeg mulighed for at se hende, til og med passe hende når du har andre gøremål rundt omkring i landet og uden for landets grænser. :marsvin

Besvar