Ny mut

Til præsentation af nye indkøbte mutter
Besvar
Rikke Breiner Kazoos
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 3780
Tilmeldt: søn 18. okt 2009 23:33

Ny mut

Indlæg af Rikke Breiner Kazoos »

For noget tid siden var jeg sekretær i børnedyr, og faldt pladask for Annas Kappels Søde Citron, som fik min favoritpræmie. Rigtig fin lemonagouti/creme/hvid pige.
Jeg skrev senere til Signe, at jeg var interesseret i en unge efter hende eller søsteren Gyldne blomst. Det er jo ikke så let at finde trefarvede dyr i kæledyrskvalitet, så man kan få noget nyt blod ind, men de var et par virkelig fine piger. Først på året blev de to piger sendt på date med Finn Mc Missile. Desværre døde Blomsten, efter at have født seks store døde unger, som lå spredt rundt i buret. Det var meget trist. Heldigvis fik Citronen tre fine hanunger. Den mindste døde efter en uges tid, men der var stadig både en til Anna og en til mig. Da Anna jo ikke havde blomstens kuld at kigge på, kom Citronen og drengene med hjem efter DM, og nu er min lille dreng altså komme hjem til mig igen.
Billede
Her er Kappels Jens Vinterdæk. Navnet er fra Cars-filmene, hvor Finns navn også stammer fra.
Begge bedstemødre er nordiske mestre, idet den ene er Klokkeblomst, og den anden er Kappels Alva, som vandt i børnedyr samme år. Der er også to Danmarksmestre i tavlen. Igen Klokkeblomst, og så hendes far Romeo.
Billede
Billede

MKBaun
Helt ny med mutterne
Helt ny med mutterne
Indlæg: 18
Tilmeldt: fre 20. sep 2013 08:47

Re: Ny mut

Indlæg af MKBaun »

Han er bare fin ham Jens Vintergæk <3

Ulla
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 526
Tilmeldt: søn 24. jun 2012 17:02
Geografisk sted: Islev, Rødovre

Re: Ny mut

Indlæg af Ulla »

Tillykke med ham, Rikke

Brugeravatar
Mysteries
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 677
Tilmeldt: man 18. jul 2011 21:53
Geografisk sted: Glostrup
Kontakt:

Re: Ny mut

Indlæg af Mysteries »

Hvor er han fin. Tillykke med ham Rikke :)
Christina

Annetten
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Indlæg: 2344
Tilmeldt: tors 4. aug 2005 19:11
Geografisk sted: Slagelse
Kontakt:

Re: Ny mut

Indlæg af Annetten »

Åg, Rikke. Han er rigtig fin.

Besvar