CH-teddyer ... omsider!

Til præsentation af nye indkøbte mutter
Besvar
Brugeravatar
Mysteries
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 677
Tilmeldt: man 18. jul 2011 21:53
Geografisk sted: Glostrup
Kontakt:

CH-teddyer ... omsider!

Indlæg af Mysteries »

Jeg har jo længe gået og fablet om at jeg godt ville starte op med lidt CH-teddyer. Det kan jo aldrig blive meget, fordi jeg ikke har så mange ad gangen, men nu har jeg da fået købt en hun og en han, så nu er grunden lagt :)

Dr├Âmboets Gonzo, sort/hvid skimmel CH-teddy han (eller er han magpie? Over halvdelen af stamtavlen er magpie). Født 11.9.13. og allerede lidt af en kraftkarl. Han har en fantastisk kondition, så også i kæledyr vil han kunne begå sig. Sødt temperament, kælen og rolig, men lidt sky i buret endnu. Han går sammen med min alpaca Alvin indtil han og de små hunner nedenfor er blevet store nok.

Billede

Billede

Ariana von Fredslund, sort tan CH-teddy hun. Født 27.10.13. og har det skønneste tillidsfulde temperament man kan ønske sig. Det er SÅ tydeligt at hun har været i børnehænder fra fødslen. Jeg kunne gå og dutte hende på næsen hele dagen :) Drømmen er lidt at lave sort tan eller fox CH-teddyer, og Gonzo har da også både tan, otter og fox i tavlen, så jeg tænker det ikke er helt urealistisk (selvom jeg ikke forstår mig på genetik). Jeg er utroligt glad for at Tina lod mig købe hende :)

Billede

Billede

Billede

Til sidst skal I lige se nye fotos af min lille peruaner Sir Tobys Ikana. Hun har fejlhvirvel og skal lave kæledyrsunger med Gonzo i fox håber jeg. Jeg synes de passer så godt sammen i farverne, og glæder mig til foråret når de skal sættes sammen.

Billede

Billede
Christina

Ulla
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 526
Tilmeldt: søn 24. jun 2012 17:02
Geografisk sted: Islev, Rødovre

Re: CH-teddyer ... omsider!

Indlæg af Ulla »

De er rigtig skønne dine nye CH-teddyer Christina, og ja det var helt tydeligt at den lille CH-pige var vant til at blive taget op, det så og mærkede jeg da jeg havde fornøjelsen af at passe dem lige inden jul, :)

Brugeravatar
Miss Sofie
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 2514
Tilmeldt: fre 26. sep 2008 09:42
Geografisk sted: Lillevorde, Aalborg
Kontakt:

Re: CH-teddyer ... omsider!

Indlæg af Miss Sofie »

Weeeee hvor fedt at du har CH'er igen :D
Jeg glæææder mig til du får CH babyer. De er SÅ nuttede :hjerte
Jeg har i mange år ønsket mig en CH baby pige til kæl, så jeg kan sagtens forstå dig :D
Sofie
Billede

Brugeravatar
Mysteries
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 677
Tilmeldt: man 18. jul 2011 21:53
Geografisk sted: Glostrup
Kontakt:

Re: CH-teddyer ... omsider!

Indlæg af Mysteries »

De er FANTASTISKE som små! Sådan en lille ulden brun bamse :D
Christina

Rikke Breiner Kazoos
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 3780
Tilmeldt: søn 18. okt 2009 23:33

Re: CH-teddyer ... omsider!

Indlæg af Rikke Breiner Kazoos »

Hold da op, så kom der pludselig gang i sagerne. Stort tillykke med dine fine nye dyr :)
Billede

Besvar