Mine nye piger

Til præsentation af nye indkøbte mutter
Besvar
Brugeravatar
Sabrine_Nissen
Godt igang med mutterne :-)
Godt igang med mutterne :-)
Indlæg: 324
Tilmeldt: ons 8. dec 2010 13:08
Geografisk sted: Kværndrup, Fyn

Mine nye piger

Indlæg af Sabrine_Nissen »

Ja, nu fik jeg endelig taget mig sammen til at få taget lidt billeder af mine to skønne sheltiepiger, så jeg tænkte da at jeg lige ville dele de dejlige piger herinde. De har bare begge en helt unik personlighed, og jeg er så glad for at jeg har fået dem hjem. De kommer begge fra Von Dreams opdræt. Mød:

Rose:
Billede
Billede
Billede

Rose er en rigtig fin pige, med en bare så skøn personlighed. Hun går sammen med Kiara, og hun er bare den mest omsorgsfulde pige jeg længe har set. Hun nusser hende og putter med hende, og hun ser overhovedet ikke ud til at have noget som helst imod at Kiara er en lille hængerøv, som bare skal rende bag hende hele tiden hvis ikke hun nærmest skal sidde oven på hende, men det virker til at Rose rent faktisk synes det er hyggeligt. Hun skulle meget gerne være drægtig med en Champ sheltie dreng, så det bliver spændende at se, og jeg er sikker på at hun bare bliver en kanon mor, for hold da op en personlighed. Hun er også utroligt nysgerrig, og vil meget gerne nusses. Alt i alt en fantastisk dejlig pige.

Kiara:
Billede
Billede
Billede

Kiara er en rigtig sød lille pige. Hun er meget forsigtig, og har det bedst hvis hun får lov til at ligge og putte tæt med Rose. Hun er dog sød at nusse og putte med så snart hun kommer op, og hun nyder det også i fulde drag. Hun er en rigtig lille prinsesse mut, som dog virker til at være meget nervøs omkring mindre børn. Hun er ligesom Rose også nysgerrig og det er tydeligt at hun gerne vil undersøge alting, men hun er noget mere tilbageholdende og skal virkelig se tingene an før hun tør at bevæge sig fremad. Der er ingen tvivl om at hun er typen der indordner sig rangordnen i buret, og som aldrig kunne finde på at forsøge at tage førerpositionen.
Billede
Mit medlemsnummer i DMK: 5239

Brugeravatar
Louise9460
Godt igang med mutterne :-)
Godt igang med mutterne :-)
Indlæg: 234
Tilmeldt: fre 24. aug 2012 15:17

Re: Mine nye piger

Indlæg af Louise9460 »

Sikke et par smukke, smukke piger, og herlige beskrivelser af deres personligheder. :hjerte TILLYKKE med dem begge to. :D

Rikke Breiner Kazoos
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 3780
Tilmeldt: søn 18. okt 2009 23:33

Re: Mine nye piger

Indlæg af Rikke Breiner Kazoos »

Det lyder til at være et par dejlige sheltiepiger du har fået dig. Det er dejligt med noget personlighed :) Tillykke!
Billede

Farm-Holt
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Indlæg: 1527
Tilmeldt: tors 2. apr 2009 14:44
Geografisk sted: Vamdrup/Kolding
Kontakt:

Re: Mine nye piger

Indlæg af Farm-Holt »

Hvor er de fine... Tillykke :D
Maria -Bidt af en gnaver ;-)

www.farm-holt.dk

Brugeravatar
Nicoline Rose
Godt igang med mutterne :-)
Godt igang med mutterne :-)
Indlæg: 309
Tilmeldt: søn 8. jan 2012 16:29
Geografisk sted: Holbæk, Sjælland, DK
Kontakt:

Re: Mine nye piger

Indlæg af Nicoline Rose »

Tillykke med dine to nye fine piger :)
Det bliver spændende med det kommende kuld.
Billede

Brugeravatar
Sabrine_Nissen
Godt igang med mutterne :-)
Godt igang med mutterne :-)
Indlæg: 324
Tilmeldt: ons 8. dec 2010 13:08
Geografisk sted: Kværndrup, Fyn

Re: Mine nye piger

Indlæg af Sabrine_Nissen »

Tak skal i have allesammen. Er rigtig glad for de 2 prinsesser :D
Billede
Mit medlemsnummer i DMK: 5239

Besvar