Ja ja bare grin ;)

Til præsentation af nye indkøbte mutter
Besvar
El-Sharifa

Ja ja bare grin ;)

Indlæg af El-Sharifa » tirs 30. aug 2011 12:38

Hehe jeg har gået og tænkt lidt over en skinny som kæle gris.. det skal jeg love for jeg fik igår :P

tog op til herning for at hilse på hendes fine mutter..

de gik nok lidt mange i buret så Gaby (som hun kommer til at hedde) har lidt skrammer og lidt blå mærker..
men tja kort af det lange blev det til 3 skinny'er :roll:
og er forelsket i dem alle trods drengen ikke er "race typet" han er nemlig ulvebehåret men gud hvor er han snaksagelig :bgrin:

(der kommer billeder af ham men mit kamera gik død midt i det hele :evil: )

men nåede da de 2 piger :)

"noname" Hun født d 8 April (ligner hun er drægtig.. er dog i tvivl men hun er meget rund i det)

Billede
Billede

Lidt negle klipning + et bad og så var hun ellers fin :) hun var godt nok beskidt ..

Gaby Hun født den 1 Aug ( med tavle hun bestiller den hjem.. hendes mor hedder noget med fionia, eller sådan og er enten fra von fancy eller sortfod.. sorry vi snakkede en del så det er altså lige smuttet i svinget :P)

Billede
Billede

Negleklipning + en god omgang vask til hende også.,. hun har lidt skrammer som man kan se + det blå mærke men mon ikke hun nok skal blive 100% fin igen :)
hun er simpelhen så cute med de flap øre :hjerte

er ikke inde i skinny farver så hvis i ved det så må i da gerne informere mig om deres farver :)

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Re: Ja ja bare grin ;)

Indlæg af Lina » tirs 30. aug 2011 12:51

fniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis - tillykke med dem

Farverne.. er noget med gylden/sort/hvid til den første... evt. gylden/gyldenagouti/hvid - kan ikke helt se om der er hår med prikning på. Den anden ser gylden/hvid ud på min skærm.
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.

I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

Rikke Breiner Kazoos
Afhængig af mutterne :-)

Indlæg af Rikke Breiner Kazoos » tirs 30. aug 2011 14:17

Hvor er de søde begge to. Tillykke :)
Jeg håber de får mere plads hos dig, og renere bure, for det lyder da til de har gået for tæt og for beskidt, siden de har skræmmer, og måtte i bad :(
Billede

Tobiasmor

Indlæg af Tobiasmor » tirs 30. aug 2011 14:19

Ih hvor er de bare lækre,tillykke med dem :D

El-Sharifa

Indlæg af El-Sharifa » tirs 30. aug 2011 14:54

Rikke Breiner Kazoos skrev:Hvor er de søde begge to. Tillykke :)
Jeg håber de får mere plads hos dig, og renere bure, for det lyder da til de har gået for tæt og for beskidt, siden de har skræmmer, og måtte i bad :(
De har allerede fået godt med plads :)
og om 3 dage ca er mit store bur helt færdig så får de endnu mere plads og en masse huse, legetøj osv 8)

tror det gik 10-15 stykker i et bur på under 1 meter.. (unger og 3 voksne)
så det ville ikke undre mig hvis hende den første er drægtig.. da der både var hanner og hunner i det bur.. (unger på 4 uger)

men nu ser vi.. jeg synes hun virker lidt buttet men synes ikke jeg kan mærke noget i hende men på den anden side jeg kunne først mærke Amira drægtig da hun var 2 uger før fødsel :bgrin:

men gud hvor er de bare skønne :D:D er såå glad for dem :D

McGee og drengen har dog lige en rangorden der skal på plads.. men der er meget mere ro på idag + har tjekket at ingen af de 2 er kommet tilskade og det er de ikke :)
de har bare hoppet lidt rundt på hinanden :roll: mænd..

Brugeravatar
LenePi
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Geografisk sted: Bække, Jylland.
Kontakt:

Indlæg af LenePi » tirs 30. aug 2011 15:27

AAAAAAAAAAAD LONE!! DE JO NØGNE!!! :lol:
Venlig hilsen Lene.
Billede
Mutter er ikk bare kæledyr, men en Livsstil.

Tobiasmor

Indlæg af Tobiasmor » tirs 30. aug 2011 15:59

Phu ha det er da ikke noget særligt godt sted at købe fra :(

Stakkels den bunke muttere som går tilbage i det lille bur, øv øv :?

El-Sharifa

Indlæg af El-Sharifa » tirs 30. aug 2011 19:34

øv lige som alt gik godt :(

kørte i silvan efter plexiplader og da jeg kom hjem så sider begge hjørnet og min nye dreng bløder :(
McGee har simpelhen bidt ham mange steder på under 20 min!
han halter pga et sår under poten på bagbenet nu..
men McGee har ikke en skræmme..

ved snart ikke mere med ham McGee.. han kan opføre sig så sød og artig over for andre og så vende på 1 split sekundt :S

nu de skildt ad igen og jeg har renset hans sår og ved snart ikke om jeg orker til det igen med McGee.. det alle hanner han er sådan over for pånær Iwaki fordi han ikke har skyggen af dominans..
:cry:

Rikke Breiner Kazoos

Indlæg af Rikke Breiner Kazoos » tirs 30. aug 2011 21:29

:( Øv nogen hanner er bare nogle hundehoveder, der ikke kan gå sammen med andre hanner. Dem der er sådan hjemme hos mig, ender som kastrater, for det er de typisk gode til, når de er så dominerende. Jeg synes også det er synd, at de skal gå alene. Håber du har en sød han, der kan tage sig pænt af din lille skinnymand.
Billede

Brugeravatar
Kjelin
Videnspanel
Videnspanel
Geografisk sted: Roskilde, Sjælland
Kontakt:

Indlæg af Kjelin » tirs 30. aug 2011 23:15

Sikke en trist oplevelse Lone, men sådan er rigtig mange hanner og det er helt normalt.

Langt de fleste hanner (specielt dem der har gået med hunner) vil IKKE acceptere en anden voksen han, og det vil ofte ende i slagsmål. At skinnyen har fået mange bidsår er ikke fordi din han er ond, men fordi han ikke vil accepetere den nye han. Og alt andet lige så er skinnyer med deres nøgne hud, MEGET mere udsatte når det kommer til magtkampe.
/Malene Kjelin Morsing
Kjelins Opdræt af Sheltier
Billede

Besvar