Vidunderlig hanmut..

Til præsentation af nye indkøbte mutter
Tesser

Vidunderlig hanmut..

Indlæg af Tesser »

Nu er det vidst slut med at gå i dyrehandler, for tror ikke jeg kan lade være med at forelske mig i mutterne! <3
Og idag var det ingen undtagelse..

Jeg faldt for denne smukke dreng, med det samme jeg så ham og kan ikke vente med at lærer ham at kende..!
Jeg ved desværre ikke om han bliver langhåret, men semilanghåret bliver han i hvert fald!
Da jeg kom hjem med ham og satte ham ind i sit nye bur.. (Han får æresplads i øverste etage af buret) Smuttede han hurtigt ind i huset, men efter få minutter, var han allerede ude, for at snuse til det hele.. Han har allerede tigget gulerod ved lågen!! Er fuldkommen skudt.. Men har et problem.. Jeg ved ikke hvad han skal hedde!
Nogen ideer? Han ser sådan her ud:

[Link er slettet da det ikke er et tilladt sted og linke fra]
Uhh.. Jeg er forelsket! <3

Tesser

Re: Vidunderlig hanmut..

Indlæg af Tesser »

P.S. Kan i sige mig om han vil blive langhåret eller semilanghåret, samt hvad hans farve hedder?

Tesser

Re: Vidunderlig hanmut..

Indlæg af Tesser »

Ups.. Prøver lige igen..

Billede

Billede

Lisa

Re: Vidunderlig hanmut..

Indlæg af Lisa »

Hvor er han dog fin :) Jeg kan godt forstå du kom til at at ham med hjem... Tillykke med ham :)

von4kløver

Re: Vidunderlig hanmut..

Indlæg af von4kløver »

Tillykke med ham :)

Tesser

Re: Vidunderlig hanmut..

Indlæg af Tesser »

Takker.. Hey! Tænkte på... Vil i egentlig sige at han er lilla eller beige eller noget helt tredje?

von_fancy

Re: Vidunderlig hanmut..

Indlæg af von_fancy »

Tesser skrev:Takker.. Hey! Tænkte på... Vil i egentlig sige at han er lilla eller beige eller noget helt tredje?
Chokolade/hvid vil være mit bud

Både lilla og beige har røde øjne.

Tesser

Re: Vidunderlig hanmut..

Indlæg af Tesser »

Chokolade.. Hmm.. Den havde jeg ikke tænkt på.. Nok fordi at de chokolader som jeg har set har været korthårs.. Deres pels ser altid MEGET mørkere ud.. :/ Hm..

Tak von Fancy.. :)

von4kløver

Re: Vidunderlig hanmut..

Indlæg af von4kløver »

Er han creme bagpå? Eller snyder lyset måske.....?

Tesser

Re: Vidunderlig hanmut..

Indlæg af Tesser »

Ja... Han er lidt creme.. Kan da lige tage et billede.. :)

Tesser

Re: Vidunderlig hanmut..

Indlæg af Tesser »

Hov.. Kameraet gider ikke.. :( Nåh men ja.. Han har en creme plet bagpå, som bevæger sig ned ad det ene bagben.. Det kan dog kun ses hvis du løfter op i pelsen.. og lidt i nakken..

von_fancy

Re: Vidunderlig hanmut..

Indlæg af von_fancy »

Er du sikker på han er creme? Det kunne godt ligne en blanding af dårlig underfarve og gullig numsepels nemlig hvis det er det bagpå..

Tesser

Re: Vidunderlig hanmut..

Indlæg af Tesser »

Hmm. ved ikke.. Der er ingen farve variation i det gullige pels og det bevæger sig et godt stykker ind over det ene bagben.. Med det kan godt være.. Han er min første han..

staldstampe

Re: Vidunderlig hanmut..

Indlæg af staldstampe »

Tillykke med ham, han er super flot :D

Tesser

Re: Vidunderlig hanmut..

Indlæg af Tesser »

von_fancy skrev:
Tesser skrev:Takker.. Hey! Tænkte på... Vil i egentlig sige at han er lilla eller beige eller noget helt tredje?
Chokolade/hvid vil være mit bud

Både lilla og beige har røde øjne.
Han har faktisk også røde øjne.. Det er ikke bare kameraet, der fanget lyset forkert.. De er tog ikke lysende røde, men er dog såkaldt røde..

Besvar