Mine 2 piger...

Til præsentation af nye indkøbte mutter
Besvar
Solsikken

Mine 2 piger...

Indlæg af Solsikken »

Som flytter herhjem om ikke så længe :) De bor hos min mor, da Kai Lan oprindeligt blev købt som delegris og selskab for min mors gamle mut.

Kai Lan:
Billede
Billede

"lilledamen":
Billede
Billede

Kai Lan er liiidt tynd men hun har desværre også haft 3 upskuld lige i træk :cry: 1 kuld var fordi hun desværre var parret af sin bror inden køb. Andet kuld skyldtes at vi var 3 der så fejl på min mors gamle mut som altså ikke var en hun alligevel! :^o - den ene var endda uddannet dyrepasser og har selv haft marsvin #-o :lol: 3 kuld var desværre fordi min mor valgte at sætte hannen tilbage i buret få dage efter fødslen af kuld 2 - hun "troede ikke der skete noget ved det" :roll: Sådan kan det gå når mutten ikke bor hjemme hos en selv :? "lilledamen" er så Kai Lans datter fra kuld 2. Det er også hende på min avatar.

Kai Lan var ca 7 uger da vi købte hende d. 17 dec. sidste år og lillen er født d. 23/6 i år.

severins
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Indlæg: 1162
Tilmeldt: tors 23. jul 2009 13:34
Kontakt:

Re: Mine 2 piger...

Indlæg af severins »

tillykke med dem. De er så fine.

Askholm

Re: Mine 2 piger...

Indlæg af Askholm »

Hvor er de fine begge to. Jeg kunne ikke lade være med at grine da jeg læste om jeres ups kuld, forhåbentlig er det 2 hunner du har nu :D
mvh Anne

gontiki

Re: Mine 2 piger...

Indlæg af gontiki »

Rigtig dejlige begge 2 :)

korgaard

Re: Mine 2 piger...

Indlæg af korgaard »

De er fine begge to :D

Brugeravatar
LenePi
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Indlæg: 1287
Tilmeldt: tors 11. feb 2010 13:12
Geografisk sted: Bække, Jylland.
Kontakt:

Re: Mine 2 piger...

Indlæg af LenePi »

Hvor ser de søde og nysgerrige ud :)
Venlig hilsen Lene.
Billede
Mutter er ikk bare kæledyr, men en Livsstil.

Solsikken

Re: Mine 2 piger...

Indlæg af Solsikken »

Askholm skrev:Hvor er de fine begge to. Jeg kunne ikke lade være med at grine da jeg læste om jeres ups kuld, forhåbentlig er det 2 hunner du har nu :D
mvh Anne
Ja, nu er det sjovt men for filan jeg var tosset over årsagen til det sidste kuld :wink:

Jo jo, de 2 er vi skam sikre på - Kai Lan er jo mor til 3 kuld og hendes datter er magen til hende "dernede" :lol:

Besvar