Spørgsmål og svar om foder til marsvin.

Redaktør: Redaktører

Besvar
sadan
Helt ny med mutterne
Helt ny med mutterne
Indlæg: 1
Tilmeldt: tors 10. okt 2013 12:53

Indlæg af sadan »

Jeg har købt en mini bigballe hø. Lækker lækker kvalitet. Jeg tager en portion ind af gangen og resten bliver opbevaret under rigtige forhold. Nå men, nu har jeg brugt ca en kvart balle. Tager en ny portion ind, og ja den er LEVENDE. Det kribler og krabler i hele høet. Små sorte dyr, et par mm lange. Ser ud til de har vinger men synes ikk de kan flyve. Skal jeg gå i panik i forhold til om alle mine mutter nu har fået utøj? Har tjekket dem og kan pt ikk finde noget på dem. Nogen der ved hvad utøj det er?

Brugeravatar
Mysteries
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 677
Tilmeldt: man 18. jul 2011 21:53
Geografisk sted: Glostrup
Kontakt:

Re: Hø

Indlæg af Mysteries »

Det er ikke noget jeg genkender i hvert fald. Det kan være du skal prøve at google hø og biller eller utøj og se om der dukker noget op.
Christina

Eva
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 632
Tilmeldt: man 7. maj 2007 15:17
Geografisk sted: Kbh SV
Kontakt:

Re: Hø

Indlæg af Eva »

Ved ikke hvilket kryb, der taget vinterbolig i dit hø, men bare rolig. Hvis de trives i hø, så trives de ikke på marsvin. Der er himmelvid forskel på, at synes det er rart at bo i en høballe eller bo på et marsvin - der er slet ikke de samme faktorer til stede. Hvis jeg var dig, ville jeg måske se nærmere efter i mørke, lune og trange kroge - det minder mere om de forhold der er i en høballe. Bare så du har fået immigranter indendørs.

Besvar