altan kasse

Spørgsmål og svar om foder til marsvin.

Redaktør: Redaktører

Besvar
HeidiM
Helt ny med mutterne
Helt ny med mutterne
Indlæg: 47
Tilmeldt: lør 5. jan 2013 13:31

altan kasse

Indlæg af HeidiM »

Hejsa
Hvad ville I plante i en altan kasse?
Mvh Heidi

Annetten
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Indlæg: 2344
Tilmeldt: tors 4. aug 2005 19:11
Geografisk sted: Slagelse
Kontakt:

Re: altan kasse

Indlæg af Annetten »

Persille......................masser af persille :D .

Eva
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 632
Tilmeldt: man 7. maj 2007 15:17
Geografisk sted: Kbh SV
Kontakt:

Re: altan kasse

Indlæg af Eva »

Jeg har tænkt mig at så basilikum og persille i en af mine kasser. Vil også lave små potter med sjovere urter som de også godt kan lide f.eks. rosmarin, mynte, kørvel og en mild melisse. Min svigermor har et sommerhus, hvor jeg har store løbegårde med store huse til, så dyrene kommer med op på sommerferie. Hun har en interesse for sjældne krydderier, så nogle gange kommer der store bundter urter i løbegårdene, når der skal klippes til i bedet ved køkkenet. Tror noget af det eneste de ikke har villet røre indtil videre er stevia, nogle af de kraftige melisser og timian er det heller ikke alle der kan lide.

HeidiM
Helt ny med mutterne
Helt ny med mutterne
Indlæg: 47
Tilmeldt: lør 5. jan 2013 13:31

Re: altan kasse

Indlæg af HeidiM »

Annetten skrev:Persille......................masser af persille :D .
Hihi Ja persille er klart en must have:)

HeidiM
Helt ny med mutterne
Helt ny med mutterne
Indlæg: 47
Tilmeldt: lør 5. jan 2013 13:31

Re: altan kasse

Indlæg af HeidiM »

Eva skrev:Jeg har tænkt mig at så basilikum og persille i en af mine kasser. Vil også lave små potter med sjovere urter som de også godt kan lide f.eks. rosmarin, mynte, kørvel og en mild melisse. Min svigermor har et sommerhus, hvor jeg har store løbegårde med store huse til, så dyrene kommer med op på sommerferie. Hun har en interesse for sjældne krydderier, så nogle gange kommer der store bundter urter i løbegårdene, når der skal klippes til i bedet ved køkkenet. Tror noget af det eneste de ikke har villet røre indtil videre er stevia, nogle af de kraftige melisser og timian er det heller ikke alle der kan lide.

Super så fik jeg flere ideer, tak:)

Besvar