fra flaske til skål

Spørgsmål og svar om foder til marsvin.

Redaktør: Redaktører

Besvar
amy

fra flaske til skål

Indlæg af amy »

Hej :D

Jeg har mine muttere hos min kæreste 1 uge, de bor derfor i en stor flyttekasse kun den uge.
Mine marsvin er vand til at drikke af flaske men har fået en skål vand denne uge fra i gårs dato! Mit spørgsmål er om de når de ikke har gjort det før, selv kan finde ud af at vandet er der, i skålen?? jeg har givet dem ekstra agurk så HVIS de ikke ku finde ud af det, ja så fik de lidt væske der.. ( det skal lige siges at vi er sammen med dem hver dag osv, det er bare buret der først er her om en uge) :)
Venligst amy

amy

Re: fra flaske til skål

Indlæg af amy »

håber nogen kan hjælpe mig- jeg har ikke set dem drikke at skålen, men det betyder jo ikke at de ikke har gjort det eller at de ikke kan finde frem til den selv.. men kunne være rart hvis nogle havde en ide om jeg skal bekymre mig om det eller andet.. god jul.. og vi er forresten nye medlemmer herinde. mine marsvin er fra august 2010 jeg har dem fra en opdrætter fra de var små af. De hedder <piv og Trille.. :)

Annetten
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Indlæg: 2344
Tilmeldt: tors 4. aug 2005 19:11
Geografisk sted: Slagelse
Kontakt:

Re: fra flaske til skål

Indlæg af Annetten »

De kan sagtens finde ud af at drikke af en skål. Men husk at skifte vandet flere gange om dagen, da det hurtigt bliver temmelig namset.

Nogle gange kan man opleve at marsvin leger med deres drikkeflaske. Det kan kureres ved at give dem vand i en skål. De bryder ofte en dårlig vane.

Luna

Re: fra flaske til skål

Indlæg af Luna »

umiddelbart tror jeg sagtens de kan finde ud af det.

amy

Re: fra flaske til skål

Indlæg af amy »

Ok tak for jeres svar :)man holder jo af de små ┬┤svin┬┤hehe.. rigtig god jul :D

Besvar