Allermølle

Spørgsmål og svar om foder til marsvin.

Redaktør: Redaktører

Brugeravatar
Marsvin
Administrator
Administrator
Indlæg: 4891
Tilmeldt: man 19. jan 2004 12:58
Geografisk sted: Albertslund
Kontakt:

Re: Allermølle

Indlæg af Marsvin »

Olaf sælger kun meer-c i 25 Kg sække. Måske lidt rigeligt til 4 mutter (udfra hvad du har skrevet i din signatur).

Map24 siger at afstanden fra Esbjerg centrum til Olaf er ca. 110 Km. Til Kolding (os) ca. 80 Km. Vi sælger også Ovator i mindre mængder end hele sække.
Lina skrev:jaeh.. men det er vel igen hvad man tager som 'lige'.. johnny/marsvin henter jo fra kolding, og her mener jeg at han sætter sådan en ┬¢ dag af til det eller nåwet.
Yep plejer at tage ca. 5 timer retur, kører med jydevogn på jydekrogen (trailer på trækkrogen :twisted:), så jeg må ikke køre så hurtigt + jeg også handler i grænsebutikkerne.
Venlig hilsen

Johnny Ramm - Tidligere @marsvin.dk opdræt af Abyssinier
Over-Gnaverhjernen ;-)
OverAdmin & Ejer af Forum.

http://mutterne.dk
admin@mutterne.dk

Alle mine Abyssinere er efter rene Sydamerikanske linier. Alle der er født her, er danske mutter ;-)
Billede

Mutti
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Indlæg: 1064
Tilmeldt: fre 22. jun 2007 17:14
Geografisk sted: Haderslev
Kontakt:

Re: Allermølle

Indlæg af Mutti »

Nu har jeg ikke lige styr på hvor langt der er tværs over sønderjylland, men jeg bor i Haderslev, og får foder ( Ovator ) hjem i weekenden.
Du må gerne komme og hente noget hvis du har mulighed for det :-)
Billede
Med muttehilsner fra Rita

Ren

Re: Allermølle

Indlæg af Ren »

Tak Mutti, men min mor vil simpelthen ikke låne mig bilen hvis jeg skal køre i mere end 30 minutter efter foder :doubt:
Men tror de ender med at blive flyttet over på multifit. Mener at de store sække røg ned på en 15 - 19kr pr kg og det kan jeg godt gå med til rent prismæssigt når der ikke rigtig er andet.
Er ikke lige helt så sikker på om jeg vil have dem over på aller mølle. Synes der har været så meget negativ snak, og så lokker en kg pris på 5,6kr altså ikke, hvis det ikke er et ordentligt foder.

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Re: Allermølle

Indlæg af Lina »

jeg er jo selv hypersippet når det gælder 'blandinger'.. og jeg kan godt lide multifit.
Vi har osse prøvet en fra vores fodermand, et engelsk mærke der hedder saracen. Det er osse sådan okaaaay.. men vil hellere multifitten hvis jeg skal vælge mellem de to.
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

Ines

Re: Allermølle

Indlæg af Ines »

Hmmm....passer det ikke med 30 min til Kolding :wink:

Anni
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Indlæg: 1379
Tilmeldt: ons 12. okt 2005 02:28
Geografisk sted: Esbjerg
Kontakt:

Re: Allermølle

Indlæg af Anni »

Trine du kan sagtens bruge de der kugler fra vitakraft, hedder de reguler, eller lign?

Indtil jeg får hjem igen, der er de hvert fald fine nok, ellers kan jeg nok godt undvære 1 kg :)
Agerskovs opdræt

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Re: Allermølle

Indlæg af Lina »

regular... men der findes nogen flere slags med tilsat dit og dat og hvad ved jeg. Mine siger at de ikke smager som Regular-kuglerne :lol:
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

Anni
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Indlæg: 1379
Tilmeldt: ons 12. okt 2005 02:28
Geografisk sted: Esbjerg
Kontakt:

Re: Allermølle

Indlæg af Anni »

Lina skrev:regular... men der findes nogen flere slags med tilsat dit og dat og hvad ved jeg. Mine siger at de ikke smager som Regular-kuglerne :lol:
Hehe...kan ski ikke huske alle de navne på diverse vitakraft :D
Agerskovs opdræt

Ren

Re: Allermølle

Indlæg af Ren »

Vitakraft er jeg ikke meget for at bruge. De er vant til at få det som snoller, så de vil æde sig helt runde i det :lol:
Hmmm... tror da lige jeg vil prikke til min mor er Kolding - det tager 44 minutter. Hun brokker sig alligevel over at vi ikke laver noget spændende for tiden og så skal jeg heller ikke spekulere på at hente foder de næste par måneder, når jeg skal til at starte nyt studie.

Brugeravatar
Marsvin
Administrator
Administrator
Indlæg: 4891
Tilmeldt: man 19. jan 2004 12:58
Geografisk sted: Albertslund
Kontakt:

Re: Allermølle

Indlæg af Marsvin »

Du kunne jo lokke hende med på en tøsetur i Kolding Storcenter, samtidig med at du lige henter foder i Kolding :twisted: Det tager ca. 10 minuttter fra os til storcentret, når man er i bil.
Venlig hilsen

Johnny Ramm - Tidligere @marsvin.dk opdræt af Abyssinier
Over-Gnaverhjernen ;-)
OverAdmin & Ejer af Forum.

http://mutterne.dk
admin@mutterne.dk

Alle mine Abyssinere er efter rene Sydamerikanske linier. Alle der er født her, er danske mutter ;-)
Billede

Ren

Re: Allermølle

Indlæg af Ren »

Hun er ved at bløde lidt op nu :lol: Selvom hun så helst gerne vil af sted en søndag... :doubt:

Ren

Re: Allermølle

Indlæg af Ren »

Hold da helt op multifit er en succes :shock: Den halve håndfuld jeg blander i ovatoren, forsvinder på et par minutter.

kakjo

Re: Allermølle

Indlæg af kakjo »

du kan også køre over ved sædgrænsen og dreje til højre ved calle i s├╝derl├╝gum og køre ca 20 km til osterby der bor olaff i svinget

den glade gulerod

Re: Allermølle

Indlæg af den glade gulerod »

Du kan købe Ovator hos mig

Besvar