Fittie og Sally

Her kan du fortælle om planlagte kuld / nuværende parringer.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Rikke Breiner Kazoos
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 3780
Tilmeldt: søn 18. okt 2009 23:33

Fittie og Sally

Indlæg af Rikke Breiner Kazoos »

Billede
DKskdCH Kazoos Frøken Sally har haft den ære at være på date med Flames Fitmaster Flex (med nogle fine titler), hjemme hos Eva. Hun har fået en fin lille fast mave, og jeg glæder mig helt ustyrligt, selvom je også er lidt nervøs. Hun er trods alt en af mine yndlings :hjerte
Billede

Eva
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 632
Tilmeldt: man 7. maj 2007 15:17
Geografisk sted: Kbh SV
Kontakt:

Re: Fittie og Sally

Indlæg af Eva »

Skulle hilse fra Fittie og Nelly (Fitties sterile kæreste) og sige at de savner Sally. Han og Nelly var blevet helt glade for hende, og delte gerne deres hus med hende til sidst.
Jeg savner hende også lidt - kan godt forstå, at hun er en af dine yndlingsgrise.
Hej, hej Sally - vinkesmiley

Rikke Breiner Kazoos
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 3780
Tilmeldt: søn 18. okt 2009 23:33

Re: Fittie og Sally

Indlæg af Rikke Breiner Kazoos »

Nåååår jeg er sikker på, at Sally også savnede dem de første dage. Hun fik som forudset en ordentlig røvfuld af både Oldemor og Mor, da hun kom hjem :( Til sidst satte jeg en kastrat derind,så de fik noget andet at tænke på -de to dumme duller :roll: Sally gjorde jo ingenting.
Billede

Rikke Breiner Kazoos
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 3780
Tilmeldt: søn 18. okt 2009 23:33

Re: Fittie og Sally

Indlæg af Rikke Breiner Kazoos »

Åh jeg prøver på, ikke at være nervøs, men hun kan føde fra på torsdag, så det er næsten ikke til at holde ud. Hun er frisk, sulten og nysgerrig som hun plejer, og har en fin rund mave, uden at være koloenorm. Det bliver lidt svært at skulle låne Christoffers værelse ud til David natten fra fredag til lærdg, så jeg ikke kan kome rendende og kigge til hende midt om natten, men mon ikke det går :lol:
Glamour Girl, som også går i buret bliver tipoldemor, Guldhorn, som jeg også stadig har bliver oldemor, og Bella bliver mormor, så der bliver basis for det store familiefoto :)
Billede

Eva
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 632
Tilmeldt: man 7. maj 2007 15:17
Geografisk sted: Kbh SV
Kontakt:

Re: Fittie og Sally

Indlæg af Eva »

Ih, hvor er det spændende. Kan godt du er nervøs. Det er jeg også altid, når jeg har hunner der skal nedkomme.
Vi skal da klart se et familiefoto:-)

Rikke Breiner Kazoos
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 3780
Tilmeldt: søn 18. okt 2009 23:33

Re: Fittie og Sally

Indlæg af Rikke Breiner Kazoos »

Weeeeeh! Sally havde født da jeg kom hjem i går. To døde og to overlevne. Det er to fine piger. En chokolade/gylden satin crested, og en orangeagouti/gylden/hvid. Farverne er ikke særlig godt fordelt, men det havde jeg heller ikke regnet med i første generation, men de er ultra fine, og bliver her begge to :D Tak til Eva for Fitties haletudser :hug
Billede

Ulla
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 526
Tilmeldt: søn 24. jun 2012 17:02
Geografisk sted: Islev, Rødovre

Re: Fittie og Sally

Indlæg af Ulla »

Stort tillykke. jeg tænkerlige over dit tilbud til Kirsten Walther, så giver jeg dig besked inden GF. Hvis de er ok med dig :?: :)

Rikke Breiner Kazoos
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 3780
Tilmeldt: søn 18. okt 2009 23:33

Re: Fittie og Sally

Indlæg af Rikke Breiner Kazoos »

Ulla skrev:Stort tillykke. jeg tænkerlige over dit tilbud til Kirsten Walther, så giver jeg dig besked inden GF. Hvis de er ok med dig :?: :)
Ja selvfølgelig :)
Billede

Besvar