Flames kuld 33 og 34

Her kan du fortælle om planlagte kuld / nuværende parringer.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Eva
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 632
Tilmeldt: man 7. maj 2007 15:17
Geografisk sted: Kbh SV
Kontakt:

Flames kuld 33 og 34

Indlæg af Eva »

Den 9. juni blev to kuld sat over i Muttehood, som mit marsvinerum med kontor bliver kaldt.

Det er Juleprins Dell'Orto (crested orange agouti) og DKCH Olympias Leyna (ensfarvet chokolade), som helst skal levere orange babyer uden satin og helst med nogle uden crest. Der kommer nok også nogen i ensfarvet chokolade, fordi Juleprins er Aa, men håber på prikker på dem alle.

Det andet kuld er der godt gang i, for maven er allerede begyndt at bule lidt ud. Det er DKCH Flames Dutta (satin orange agouti) og DKCH Willie Wonka Dell'Orto (ensfarvet chokolade, satinbærer) der gerne skal levere satin babyer med prikker.

Glæder mig rigtig meget, for årets tre første kuld gik det helt skidt med, så satser på at dyrlægen ikke behøver at komme ind over de her fødsler.

Brugeravatar
Miss Sofie
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 2514
Tilmeldt: fre 26. sep 2008 09:42
Geografisk sted: Lillevorde, Aalborg
Kontakt:

Re: Flames kuld 33 og 34

Indlæg af Miss Sofie »

Orange agouti satin :shock:
Sofie
Billede

Rikke Breiner Kazoos
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 3780
Tilmeldt: søn 18. okt 2009 23:33

Re: Flames kuld 33 og 34

Indlæg af Rikke Breiner Kazoos »

Jaaa orangeagouti satin vil vi gerne se nogle flere af på dommerbordet. De er så smukke dem du har Eva =P~
Krydser fingre for, at alt gå godt.
Billede

Eva
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 632
Tilmeldt: man 7. maj 2007 15:17
Geografisk sted: Kbh SV
Kontakt:

Re: Flames kuld 33 og 34

Indlæg af Eva »

Har beholdt fire unger fra de to foregående kuld og tre af dem er satin, så der kommer mere på dommerbordet, vent og se :wink: Den største ulempe er at jeg kun kan udstille dem her i DK, så har pt. kun en jeg eller to jeg vil sende til NM. Ville ellers gerne vise dem frem, så andre kan se at satiner godt kan være store og sunde.

Besvar