Kælekuld på vej :)

Her kan du fortælle om planlagte kuld / nuværende parringer.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Birgitte K

Kælekuld på vej :)

Indlæg af Birgitte K »

Så kommer der snart unger i stalden hos mig igen. :D
Jeg har holdt en kort pause i de sidste måneder, da jeg selv skulle have en bette mand til verden :D
Så glæder mig til at der igen kommer små uldtotter til at løbe rundt. Desværre er det ikke alle kuldende der er planlagte. Mens jeg lå på hospitalet md min lille trold, var dem der passede mine dyr ikke helt opmærksomme på, at de ikke måtte flytte rundt på burene.
Jeg har nemlig nogle hanner, der er gode til at springe over kanter og ind i buret overfor, hvis de er i dem der står op mod hinanden. Så det var der desværre flere tilfælde af. :? Og selvfølgelig i det bur, det slet ikke måtte være. Så nu har jeg to drægtige hunner. Den ene, som lige har haft kuld i november og egentlig skulle gå på pension og den anden, som nu er lige knap 6 mdr. Men hun er heldigvis en fin størrelse, så det skal nok gå. Fridas datter fra november var også i buret og er muligvis også drægtig, men er ikke helt sikker. Krydser alt hvad jeg har for at hun ikke er [-o< Og nu ved jeg ikke hvem der er faren, da der desværre var flere på besøg!! :evil: Øv hvor er jeg træt af det!! Det skete også i et andet bur, og der er jeg heller ikke sikker på endnu om hun er drægtig. Rigtig træls situation.

Men så har jeg også nogle planlagte kuld, som jeg er meget spændte på, hvor to er konstateret drægtige :D

Lige et billede af de to, som ikke var planlagte:

Frida (mor-Karen), som skal på pension efter dette kuld:
Billede

Daimi:
Billede

og så de planlagte kuld:

Hyggestuens Erika er drægtig. Faren er Elvis. Venter satin eller bærer:
Billede Billede

Josefine er drægtig. Faren er Bombay:
Billede Billede

Brugeravatar
Sabrine_Nissen
Godt igang med mutterne :-)
Godt igang med mutterne :-)
Indlæg: 324
Tilmeldt: ons 8. dec 2010 13:08
Geografisk sted: Kværndrup, Fyn

Re: Kælekuld på vej :)

Indlæg af Sabrine_Nissen »

Lyder som en rigtig træls situation at stå med nogle hunner hvor du ikke ved hvem er faren. Kan jeg godt forstå du er træt af. Men det er ellers nogle lækre kuld du har i vente tror jeg, at dømme ud fra forældrene :wink:
Erika :hjerte :hjerte
Billede
Mit medlemsnummer i DMK: 5239

Birgitte K

Re: Kælekuld på vej :)

Indlæg af Birgitte K »

Ja, jeg er virkelig også træt af ikke at vide hvem faren er.
Håber der kommer sølv agouti ud, så er jeg ret sikker på hvem faren er :) Hvis der kommer gylden ud kan det være to forskellige :doubt:

Og ja, Erika er bare rigtig lækker :) Glæder mig også til de unger :)

Birgitte K

Re: Kælekuld på vej :)

Indlæg af Birgitte K »

Så fødte Frida enddelig!!! Og faren kan kun være Hyggestuens Toby ;)
Og Daimi var heldigvis ikke drægtig alligevel. Så nu venter jeg bare på Erika og Josefine, som begge er pænt store :)

Lige et billede af de to små af Fridas. Utrolig dårligt billede. De to banditter ville ikke sidde stille og kameraet ville ikke fokusere. Så venter på bedre lys til at tage nye billeder, så jeg kan vise dem ordentligt frem:)
Det blev til en af hvert køn. Den gyldne pige er standy ;)

Billede

Brugeravatar
Nicoline Rose
Godt igang med mutterne :-)
Godt igang med mutterne :-)
Indlæg: 309
Tilmeldt: søn 8. jan 2012 16:29
Geografisk sted: Holbæk, Sjælland, DK
Kontakt:

Re: Kælekuld på vej :)

Indlæg af Nicoline Rose »

.. De er godt nok søde, - rigtig hvirvel-basser :) Glæder mig til at se dem under præsentation af unger! Smiler.
Billede

Besvar