Kæledyr sat sammen

Her kan du fortælle om planlagte kuld / nuværende parringer.

Redaktør: Redaktører

Rikke Breiner Kazoos
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 3780
Tilmeldt: søn 18. okt 2009 23:33

Re: Kæledyr sat sammen

Indlæg af Rikke Breiner Kazoos »

Det er altså sidste gang jeg sætter dyr sammen, uden at jeg har mulighed for at vende dem om, og kigge dem i bunden hver dag. Sugar er helt sikkert drægtig, men jeg aner ikke om hun føder i morgen eller om fire uger. Det er sgu da ikke til at holde ud. Det var det samme med Diamant, hvor jeg var i London med arbejdet, medens de "gav den gas". Det er lidt for grænseoverskridende for en trettenårig at blive bedt om, at lede efter "klatten", medens mor ikke er hjemme, så der vidste jeg heller ikke hvornår parringen havde fundet sted :roll:
Nu håber jeg bare det går godt, for Sugar er godt nok vokset siden jeg fik hende, og det er ikke kun på den gravide måde. Faktisk kan det ikke ses på hende, at hun er drægtig, fordi hun gemmer det i sin store krop. Hun vejede 975g da jeg fik hende, så da så jeg ikke noget problem i at sætte hende til han, men hvis hun først er blevet drægtig i anden eller tredje brunst, kan hun jo godt være blevet for fed først. Jeg krydser bare fingre for min "lille" sukkergris [-o<
Billede

Brugeravatar
alatind
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 4748
Tilmeldt: man 2. apr 2007 22:11
Geografisk sted: Køge

Re: Kæledyr sat sammen

Indlæg af alatind »

Det bliver spændende at se hvad der kommer :D
Hilsen Line Tind

Besvar