Sheltie og Peruaner

Her kan du fortælle om planlagte kuld / nuværende parringer.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Elisabeth

Sheltie og Peruaner

Indlæg af Elisabeth »

Har et par kull jeg gleder meg masse til fremover :mrgreen:

Mia's Diamond Ruby og Ramsvik's Osama Bin Laden
Billede Billede
Satt sammen 10. desember 09
Håper på Sheltie og Peruaner babyer uten ekstra virvler. Liten sjanse for alpaca og texel (om mor bærer krøller) i fargene black/golden/white, chocolate/golden/white, lilac/golden/white og beige/golden/white. Alle ungene blir PE og chocolate bærere.

Håper virkelig de kan lage en beige/golden/white jente til meg! Peruaner jenta i banneret mitt er fra deres forrige kull, men hun hadde ekstra virvler, så jeg lot henne litt motvillig få flytte hjemmefra. Sier jo ikke nei takk til en lilac heller :D



Bamira's Mila x Mia's Supermann
Billede Billede
Satt sammen 24. desember 09
Ønsker Sheltie og Peruaner babyer uten ekstra virvler. Fargene som kan dukke opp er goldenagouti/white, goldenagouti/golden/white, goldenagouti/golden, golden/white, black/white/golden, black/white, black/golden. Supermann bærer røde øyner, men det gjør uheldigvis ikke Mila så får nok bare mulige bærere.

Håper de kan servere meg ei flott goldenag/white/golden Peruaner jente :mrgreen: Supermann har jeg lånt fra Lisbeth/Valkyrie's oppdrett (Norge) :)

Er utrolig spent på om jeg får det jeg er ute etter her :mrgreen:

Dueholms

Re: Sheltie og Peruaner

Indlæg af Dueholms »

Nøj en unge fra de første måtte gerne flytte herned.

Elisabeth

Re: Sheltie og Peruaner

Indlæg af Elisabeth »

Ja skulle noen av kullene være interessante så er det bare å sende en PB så kan jeg skrive opp en liste :D

Selv ser jeg virkelig frem til det øverste kullet :mrgreen:

den glade gulerod

Re: Sheltie og Peruaner

Indlæg af den glade gulerod »

Åååhhh hvor er hun da lækker :hjerte :hjerte ... Jeg bliver helt blød om hjertet. :mozilla_wink:

Elisabeth

Re: Sheltie og Peruaner

Indlæg af Elisabeth »

Ja hun er flott :mrgreen:

Elisabeth

Re: Sheltie og Peruaner

Indlæg af Elisabeth »

Tenkte jeg skulle nevne det nyeste paret som er satt sammen også :D


Ramsvik's Pearl og Occis Light-Weight
Billede Billede
Satt sammen 6. januar 2010, forventer fødsel fra 17. mars 10
Håper på fine Sheltie og Peruaner unger uten ekstra virvler. Av farger kan det dukke opp litt av hvert av spennende farger alt ettersom hva de bærer: golden/white, golden, black/golden/white, black/golden, black/white, DEW, cream, black/cream, cream/white, black/cream/white, lemonagouti/cream/white, lemonagouti/cream, creamagouti/cream/white, goldenagouti/golden/white, goldenagouti/golden, silveragouti/white, orangeagouti/golden/white, cinnamonagouti/white, chocolate/golden/white, chocolate/white og chocolate/cream.

Er utrolig spent på hva det kommer fra disse to også :mrgreen:

Brugeravatar
Nallesommer
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 3045
Tilmeldt: ons 2. jan 2008 01:06
Kontakt:

Re: Sheltie og Peruaner

Indlæg af Nallesommer »

Åh de er også kanon lækre! dejlige farver peruaneren har :mrgreen:
Natalie Sommer
Billede

Nikoline

Re: Sheltie og Peruaner

Indlæg af Nikoline »

Glæder mig til at se det øverste kuld!

Elisabeth

Re: Sheltie og Peruaner

Indlæg af Elisabeth »

I dag kjente jeg tydelige bevegelser i Dias mage! (Mia's Diamon Ruby x Ramsvik's Osama Bin Laden)
Hun har første mulige termin 18. feb så nå er det bare å vente spent! :D
Jeg hadde absolutt ikke sagt nei takk om hun kunne gi meg et kull på 5 eller noe :lol:

Elisabeth

Re: Sheltie og Peruaner

Indlæg af Elisabeth »

Forventer fødsel hos Ramsvik's Pearl innen slutten av mnd. Gleder meg :mrgreen:

Besvar