Sally og Fittie

Her kan du fortælle om unger og vise billeder af dem.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Rikke Breiner Kazoos
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 3780
Tilmeldt: søn 18. okt 2009 23:33

Sally og Fittie

Indlæg af Rikke Breiner Kazoos »

Sally og Fitmaster Flex' to hununger. Da jeg kom hjem i går, havde jeg mega hovedpine og kvalme, så jeg skyndtemig at sætte svin på plads, tog to panodiler og lagde mig i senge for at vente på at de virkede. Så stod Christoffer pludselig i døren med noget i hånden, og sagde "se! Hun har født, men der er også en død". Så kom jeg hurtigt på benene. Ja der var en død også, og efter at have skaffe den af vejen, opdagede jeg endnu en unge der løb rundt, og endnu en fladmast en, der havde ligget under Sally. De døde var en chokolade med lidt gylde og hvid og en orangeagouti, med gyldent, mendet er hvad der sker. Så længe der er levende unger, og det er der :D
Billede
Aller føste agouti født hos Kazoos. Orangeagouti/gylden/hvid 138 gram yndig pige. Hun er en sikker beholder. Hun har netop fået det mere hoved end Sally og hendes søster har, som jeg havde håbet.
Billede
Billede
Chokolade/gylden satin crested. Hvor den anden ligner mest til Flex, så minder hende her mest om Sally. 99 gram vejer hun. Jeg vil gerne beholde hende, men det afhænger af, hvor mange andre lækre unger jeg får i foåret.
Billede
Billede

Brugeravatar
Mysteries
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 677
Tilmeldt: man 18. jul 2011 21:53
Geografisk sted: Glostrup
Kontakt:

Re: Sally og Fittie

Indlæg af Mysteries »

Trist med de to døde, men tillykke med de to overlevende! De ser fine ud :)
Christina

Rikke Breiner Kazoos
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 3780
Tilmeldt: søn 18. okt 2009 23:33

Re: Sally og Fittie

Indlæg af Rikke Breiner Kazoos »

Tak :)
Så mangler jeg bare et par navne. Hvis det havde været en hun og en han, var jeg blevet i temaet fra Cars filmene. Frøken Sally er jo Lynet Mc Queens kæreste, og så skulle de have heddet Holly Shiftwell og Jens Vinterdæk. Men jeg har ikke to pigenavne fra de film. Kan også lade den ene hedde noget der har med Sally at gøre, og den anden noget med Fitties navn. Eksempelvis Miss Fitness. Eller tage et helt nyt tema. Ideer efterlyses.
Billede

Maria Voigt
Godt igang med mutterne :-)
Godt igang med mutterne :-)
Indlæg: 206
Tilmeldt: tors 7. apr 2011 22:10
Geografisk sted: København N

Re: Sally og Fittie

Indlæg af Maria Voigt »

Jeg synes Miss Fitness og Holly Shiftwell er gode navne :) Tillykke med de kønne bebser - det bliver spændende at følge deres udvikling :)
Mange hilsener,
Maria Voigt

severins
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Indlæg: 1162
Tilmeldt: tors 23. jul 2009 13:34
Kontakt:

Re: Sally og Fittie

Indlæg af severins »

tillykke med de skønne babyer :D :D

Eva
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 632
Tilmeldt: man 7. maj 2007 15:17
Geografisk sted: Kbh SV
Kontakt:

Re: Sally og Fittie

Indlæg af Eva »

Totalt gode navne. Klart agoutien skal hedde Miss Fitness, ha ha. De er godt nok fine, de to små.

Besvar