Wilma og Albus

Her kan du fortælle om unger og vise billeder af dem.

Redaktør: Redaktører

Rikke Breiner Kazoos
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 3780
Tilmeldt: søn 18. okt 2009 23:33

Re: Wilma og Albus

Indlæg af Rikke Breiner Kazoos »

Den trefarvede satinhan klarede den desværre ikke :( (den anden er også trefarvet, har jeg opdaget)
Han virkede ellers så robust fra fødslen, men hvor den lille pige fik godt gang i spisningen, efter jeg de første døgn satte hende på Wilmas babs, så fik han ikke gang i at die. I stedet har han fået erstatning af mig, da hans vægt blev ved med at falde. Han steg lidt i vægt, men har den sidste uge ligget omkring sin fødselsvægt, selvom han kom springende hen til pleksiglasset og fik mælk tit, også om natten. I går hørte jeg en mærkelig lyd. Det var ham der var blevet forkølet, havde snotbobler ud af næsen, og sad og kæmpede for at trække vejret. Jeg tørrede snotten væk, men det hjalp ikke. Der kom mere, og han var ved at blive kvalt i det. De andre ting taget i betragtning valgte jeg aflivning :cry:
De andre unger trives heldigvis godt.
Billede

Brugeravatar
Louise9460
Godt igang med mutterne :-)
Godt igang med mutterne :-)
Indlæg: 234
Tilmeldt: fre 24. aug 2012 15:17

Re: Wilma og Albus

Indlæg af Louise9460 »

Det gør mig ondt, at den ene unge ikke klarede den... :( Men jeg kan godt forstå, du valgte aflivning... stakkels lille fyr...

Nogle gange er det lidt underligt, hvordan naturen udarter sig, så det er de umiddelbart mest robuste, der bukker under... Det virker jo slet ikke logisk...

Cavies
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 500
Tilmeldt: man 3. okt 2011 11:10

Re: Wilma og Albus

Indlæg af Cavies »

Det gør mig ondt med den lille :( :hug
Nina Nielsen
Billede

Ulla
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 526
Tilmeldt: søn 24. jun 2012 17:02
Geografisk sted: Islev, Rødovre

Re: Wilma og Albus

Indlæg af Ulla »

Jeg forstår godt dit valg, fred være med ham.

Futte36
Helt ny med mutterne
Helt ny med mutterne
Indlæg: 20
Tilmeldt: tors 10. jan 2013 11:39
Geografisk sted: København

Re: Wilma og Albus

Indlæg af Futte36 »

Søde...

Besvar