Punker og Romeos unger

Her kan du fortælle om unger og vise billeder af dem.

Redaktør: Redaktører

Ulla
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 526
Tilmeldt: søn 24. jun 2012 17:02
Geografisk sted: Islev, Rødovre

Re: Punker og Romeos unger

Indlæg af Ulla »

Tillykke, de er bare så flotte dine 2 piger.

Rikke Breiner Kazoos
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 3780
Tilmeldt: søn 18. okt 2009 23:33

Re: Punker og Romeos unger

Indlæg af Rikke Breiner Kazoos »

Mange tak :)
Annette: jeg har slet ikke været i tvivl om, hvem jeg skulle vælge. Ingen tvivl om, at den første er meget yndig, men da jeg tog nr 2 op, så vidste jeg bare at hun måtte blive. Hun ligner far Romeo og Punkers mor Sugar, med det brede hoved og den solide krop, hvor den første er en prinsesse yndigfis, med hovedfacon som sin mor. Samtidig, så har Møffemor ventet i over et år på, at der skulle komme en pige til hende, med et sødt, gyldent fjæs som Egern og Klokkeblomsts, så jeg er glad for, endelig at kunne opfylde hendes ønske :) Hun er også halvsøster til dem begge to. Punker er et af de sødeste og mest kælne marsvin vi har, og meget populær hos børnene, så de bliver garanteret super dejlige begge to :)
Billede

Møffemor
Godt igang med mutterne :-)
Godt igang med mutterne :-)
Indlæg: 123
Tilmeldt: fre 16. jul 2010 18:16

Re: Punker og Romeos unger

Indlæg af Møffemor »

Rikke Breiner Kazoos skrev:
Samtidig, så har Møffemor ventet i over et år på, at der skulle komme en pige til hende, med et sødt, gyldent fjæs som Egern og Klokkeblomsts, så jeg er glad for, endelig at kunne opfylde hendes ønske :) Hun er også halvsøster til dem begge to. Punker er et af de sødeste og mest kælne marsvin vi har, og meget populær hos børnene, så de bliver garanteret super dejlige begge to :)
Nogen siger jo at bare man venter på noget godt, så gør det ikke noget, at man skal vente lidt længere og jeg er sikker på, at jeg ikke har ventet forgæves :)
Jeg synes hun ser helt og aldeles bedårende ud og jeg glæder mig meget til at hun bliver gammel nok, så hun kan flytte over til det mørke Jylland
:wink:

Besvar