Ny makker til 3,5 årige han?

Spørgsmål og svar om pasning af marsvin.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Sachadk
Helt ny med mutterne
Helt ny med mutterne
Indlæg: 1
Tilmeldt: ons 12. okt 2016 21:57

Ny makker til 3,5 årige han?

Indlæg af Sachadk »

Ny i forummet her, så hej :) (eller ikke helt ny, fulgte meget med herinde for nogle år siden, da jeg sidst havde marsvin)

Jeg har de seneste måneder passet 2 marsvin for min bror. Den ene har desværre været meget sygt og døde idag efter en uge med dyrlæge besøg og tvangsfodring.

Jeg står derfor tilbage med et marsvin, Garush, som jeg har lovet min bror, at finde en ny makker til, og jeg håbede at I kunne hjælpe mig med lidt råd.

Der er tale om en 3,5 år gammelt ikke-kastreret han. De to marsvin har altid gået sammen og har ikke mødt andre marsvin. Hvem tænker I,at jeg kan sætte ham sammen med? Skal det helst være et helt ung han marsvin, eller tror I at jeg kan sætte ham sammen med en han, som er nærmere hans alder? Min økonomi er ikke rigtig til at få ham kasteret lige nu, så jeg ville helst sætte ham sammen med en anden han.

Jeg bor i nærheden af Aarhus - Kender I nogen der kunne have et marsvin til salg i nærheden,, der måske lige ville passe til Garush, som jeg kunne kontakte? Jeg har ikke bil, men kan hente omkring Aarhus, Aalborg(hvor min bror, marsvinets kommende ejer, bor) eller Silkeborg. Jeg er også i kbh næste weekend, men frygter at det er lidt for lang en togtur for et marsvin ar tage fra Kbh til Aarhus.

På forhånd tusind tak for jeres hjælp :) :) :)

Vh
Sacha

Besvar