Jeg må indrømme det var barsk og der var meget blod m.m men alt gik godt og i dag har jeg en 7 mdr formoder jeg han og hans far har jeg en ide omkring må være en Teddy

Men hvordan passer jeg denne pels.. han fælder så meget og hans pels er sådan rug i det.. der er en masse bilder fra fødsel frem til nu inde på min side.. under marsvin http://kjelsholt.dk/sanne/marsvin-2/mar ... -ubs-baby/
Har i mange år haft langpelsede dejlige krøllede racer.. men sluttede af med bare et par hygge dyr.. så er der nogle marsvin mennesker med en viden om denne race blanding der kan fortælle mig lidt mere omkring denne yderst charmerende lille børste der bare ikke er så køn ville jeg blive glad
og bare lige info har normalt købt dyr af avler m.m men troede ikke jeg sådan skulle have flere marsvin.. og dyrehandleren var yderst flotte og ren og dyrene gik under så gode forhold.. min Min Sofia ligner noget der måske er indkommet fra en opdrætter.. Men formoder det er et stue opdræt.. da avler nok bedre opdeler køn m.m
hun er trefarvet og købt i Bonnie Dyrecenteret i Rødovre centeret.. og må være blevet parret fra fra en alder af 1- 2 mdr.. hun bar knapt 4 mdr gammel og vejede ca. 575 g da hun fødte en unge på 200 g....