1,1 kvm hvor mange marsgrise

Spørgsmål og svar om pasning af marsvin.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Freja
Helt ny med mutterne
Helt ny med mutterne
Indlæg: 2
Tilmeldt: man 17. mar 2014 19:51

1,1 kvm hvor mange marsgrise

Indlæg af Freja »

jeg er gået igang med det helt store bur projekt
planen er at jeg skal have to marsvin men ville da gerne høre hvor mange der kunne være plads til i sådan et bur
der er ca 1,1 kvm

har et billede som det ser ud nu men der jo på ingen måde færdigt endnu men håber i kan se ideen (der kommer plexiglas på siderne)
https://scontent-a-mad.xx.fbcdn.net/hph ... 5622_n.jpg

Mvh Freja :0)

Brugeravatar
Mysteries
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 677
Tilmeldt: man 18. jul 2011 21:53
Geografisk sted: Glostrup
Kontakt:

Re: 1,1 kvm hvor mange marsgrise

Indlæg af Mysteries »

Er det hele hylden der bliver til bur? Det bliver jo smalt nogle steder, ligner det, så jeg tror ikke jeg ville have mere end 2-3 i. Havde det været kvadratisk eller rektangulært ville jeg måske kunne gå med til 4. Har selv bure på 200x60 og der synes jeg maks jeg vil have 3 i, for at det ikke bliver for trangt for dem, når der også er huse og alt muligt (men jeg har måske også lidt meget halløj i buret i form af senge, huse, huler, tunneller osv. ...)
Christina

Freja
Helt ny med mutterne
Helt ny med mutterne
Indlæg: 2
Tilmeldt: man 17. mar 2014 19:51

Re: 1,1 kvm hvor mange marsgrise

Indlæg af Freja »

Mysteries skrev:Er det hele hylden der bliver til bur? Det bliver jo smalt nogle steder, ligner det, så jeg tror ikke jeg ville have mere end 2-3 i. Havde det været kvadratisk eller rektangulært ville jeg måske kunne gå med til 4. Har selv bure på 200x60 og der synes jeg maks jeg vil have 3 i, for at det ikke bliver for trangt for dem, når der også er huse og alt muligt (men jeg har måske også lidt meget halløj i buret i form af senge, huse, huler, tunneller osv. ...)
på det smalle stykke er det 30 cm bredt :0)
og ja det er hele hylden

Besvar