hjælp med matematikken.

Spørgsmål og svar om pasning af marsvin.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Luna

hjælp med matematikken.

Indlæg af Luna »

Det er ved at være tid til at marlene skal have sin kastrat fra os. Og fordi Toddys kastration gav meget bøvl er vi blevet enige om at hun får Prop som forløb uden bøvl.

Mht til Toddy var problemet at den testikel der blev fjernet var meget aflang og lå meget dybt(det tog også lang tid før den faldt ned) og dyrlægen er 99.9 procent sikker på hun fik det hele med.

De 2 drenge har gået sammen (med gitter i mellem da de ellers slås) og der gået 5 uger siden de blev snippet.
Dyrlægen forslog vi satte vores yngste hun (som også er søster) ned til Toddy og lod dem gå sammen i starten for at sikre at han ikke kan lave unger. (vores andre 3 er ALT for gamle til at få unger = for stor risiko).

og så lade dem gå sammen i ca.70 dage og se om der kommer unger eller ej. Hvad mener i er det bedste jeg kan gøre her??

Vi er ikke interesserede i at tilføje en hun mere. Ville i Tage chancen og sætte ham sammen med dem alle , ville i prøve tricket med søsteren? Hvad ville i stille gøre?

Luna

Re: hjælp med matematikken.

Indlæg af Luna »

Eller er der nogen herinde der gerne vil satse og lægge hun til og måske få krøllebølle-kæledyrsunger?

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Re: hjælp med matematikken.

Indlæg af Lina »

jeg synes ihvertfald ikke at en evt. bror-søster parring er superoptimalt.. HVIS han nu stadig kan.

Jeg kan se lidt flere problemstillinger i det... bl.a. at en fertil han og hun stadig heller ikke altid giver bonus sammen.

Evt. kan du jo poste nogen billeder af vilddyret, så kan det jo være at nogen kunne lade sig friste.
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

Luna

Re: hjælp med matematikken.

Indlæg af Luna »

Det er jo netop også mit dilemma! også fordi de gamle tøser vil jo gå til på det..

Må tage nogen model shots af ham senere:) han har ihvertfald et garn ingen kan fornægte! :D

Luna

Re: hjælp med matematikken.

Indlæg af Luna »

ih træls.. nu fandt jeg en der virkede vildt motiveret og nu lørdag hvor Prop skal flytte står jeg alligevel med Toddy som så skal gå alene fordi det alligevel ikke passede i dag som aftalt.. :-| øv.. så nu ved jeg ikke hvad jeg skal ... jo selvfølgelig kan hans søster sættes derned med tremmer imellem men for fanden sådan kan vi jo ikke blive ved!!!

#-o :cry: øv !ØV! ØØØV!! er lige på randen til at tude!

Besvar