jeg leder med lys og lygte efter hampstrøelse

Spørgsmål og svar om pasning af marsvin.

Redaktør: Redaktører

Besvar
mutmut

jeg leder med lys og lygte efter hampstrøelse

Indlæg af mutmut »

Hej allesammen

Jeg kunne godt tænke mig at skifte mine spåner ud med hampstrøelse, da jeg er godt træt af spånernes ringe sugeevne.
Min lokale petworld forhandler hampstråelse til 99 kr for 30 liter, men synes det er lige pebret nok.
Jeg har fundet BioBase osv på nettet, men enten er prisen meget høj for produktet eller også er der skyhøj leverings pris (nogen steder begge dele). Og jeg har da slet ikke plads til en hel palle i min lejlighed :)

Jeg er studerende og pris er helt klart en begrænsende faktor

Så er mit spørgsmål nu: Kender i en forhandler af Biobase el andet hampstrøelse, som er tæt på Viborg hvor jeg kan købe det til en ordentlig pris. eller er der nogen, der har købt en palle, som bor i nærheden af Viborg, som vil sælge mig et par pakker en gang i mellem, for så kommer jeg gerne med cykeltraileren og henter!

På forhånd tak.

Birgitte K

Re: jeg leder med lys og lygte efter hampstrøelse

Indlæg af Birgitte K »

Jeg sælger finsnittet rapshalm som strøelse. Det suger helt fantastisk. Det er jo lidt mørkere at se på end spåner (Det er mere sandfarvet), men meget bedre i sugeevne. Tror det minder meget om hampstrøelse.

Jeg tager 25,- kr for en sort sæk.

Jeg bor i Farsø. 30 min nord for Viborg. Ved ikke om det er for langt væk?

Birgitte K

Re: jeg leder med lys og lygte efter hampstrøelse

Indlæg af Birgitte K »

Hov så ikke lige det med cyklen. Så kan det godt være det er lidt for langt væk :wink:

mutmut

Re: jeg leder med lys og lygte efter hampstrøelse

Indlæg af mutmut »

ja - måske umiddelbart lidt for langt på cyklen ;) Men tusind tak for hjælpen ellers!

Besvar